تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۴۴۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی نفت آبادان: به دنبال بهتر شدن جایگاه‌‌مان هستیم
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فقط به دنبال ماندن در لیگ نیستیم و می‌خواهیم جایگاه‌مان را هم بهتر کنیم
مربی نفت آبادان: به دنبال بهتر شدن جایگاه‌‌مان هستیممربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فقط به دنبال ماندن در لیگ نیستیم و می‌خواهیم جایگاه‌مان را هم بهتر کنیم.

رضا مطلبی در خصوص پیروزی این تیم در دیدار برابر پرسپولیس، اظهار کرد: از زمانی که کادر فنی جدید کار را به دست گرفته بود، برنامه و شکل مسابقات به صورتی بود که هر پنج شش روز یکبار یک بازی انجام می‌دادیم و هیچ موقع تعطیلی مناسبی نداشتیم و به نظرم تعطیل شدن مسابقات از اواخر اسفندماه یک فرصت بسیار خوب برای اجرا کردن کارهایی بود که به دنبال آن بودیم. ما در این مدت توانستیم به آنچه در بخش بدنی و تاکتیکی هدف‌مان بود، دست پیدا کنیم و این از نکات مثبتی بود که به ما در بازی با پرسپولیس کمک کرد.

وی ادامه داد: ما در دیدار با پرسپولیس از مجدمی که یک بازیکن 17، 18 ساله است، استفاده کردیم که نقطه روشن این بازی بود و با توجه به عملکردی که این بازیکن از خود به نمایش گذاشت، نمره قبولی هم گرفت. همچنین این بازی تنها دیداری بود که توانستیم با تمام قوا از نظر حضور بازیکنان‌مان شرکت کنیم و به جز کیم که مصدوم بود، سایر نفرات را در اختیار داشتیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: به هر حال شناخت بسیار خوبی نسبت به تیم بزرگ و پرمهره پرسپولیس که در حد تیم‌ملی است، داشتیم. همچنین از همه مهم‌تر این است که در این دیدار هواداران هم کنارمان بودند. آن‌ها واقعا وزنه بسیار خوبی هستند و به بهترین شکل نیز از ما حمایت کردند. تمام این موارد همراه با غیرت، تعصب و توانمندی بازیکنا‌مان باعث شد که به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

مطلبی بیان کرد: به نظرم در بازی با پرسپولیس تغییر بسیار خوبی از نظر شکل بازی و دوندگی بازیکنان داشتیم و همین روند می‌تواند ادامه داشته باشد. به هر حال صد درصد به دنبال این هستیم که همین روند خوب را در بازی‌های آینده نیز ادامه دهیم تا در نهایت نفت آبادان جایگاه مناسب‌تری در جدول رده‌بندی داشته باشد. ما در دیدارهای آینده نیز به دنبال سه امتیاز هستیم تا با خیال راحت کارمان را تا پایان مسابقات انجام دهیم.

وی گفت: نکته بسیار مهم که به دنبال آن هستیم، استفاده از جوانان است و در بازی‌های آینده نیز می‌خواهیم از جوانان خوب تیم استفاده کنیم. به هر حال ما فقط به دنبال ماندن در لیگ نیستیم و می‌خواهیم جایگاه‌مان را هم بهتر کنیم. تا پایان مسابقات باتوجه به جریان رقابت‌ها هیچ تیمی از حاشیه امنیت کافی برخوردار نیست و تیم‌های پایین جدول می‌توانند مانند کاری که ما مقابل پرسپولیس انجام دادیم، برابر تیم‌های بالای جدول بایستند. این روند می‌تواند برای تمام تیم‌ها باشد، پس باید به دنبال این باشیم که در دیدارهای آینده نیز به سه امتیاز برسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار