تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات خوزستان عنوان کرد
تعیین اعضای شعب اخذ رأی در خوزستان
رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تعیین اعضا و تأمین تجهیزات شعب اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد / وی تعداد شعب اخذ رأی در خوزستان را 2 هزار و 808 شعبه عنوان کرد و گفت: امسال قرار است در 10 درصد شعب ‌اخذ رأی به صورت الکترونیکی انجام شود که هنوز این شعب مشخص نشده است
رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تعیین اعضا و تأمین تجهیزات شعب اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حمید قناعتی امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز گفت: اعضای شعب اخذ رأی انتخابات مجلس نهم در حال تعیین شدن هستند، هم‌چنین تجهیزات مورد نیاز این شعب نیز در حال تأمین است.

وی با اشاره به برگزاری مانور سراسری روز گذشته در استان هم‌زمان با سراسر کشور افزود: تاکنون چندین مانور در استان برگزار شده و این مانور نیز به منظور آزمایش قابلیت‌های خطوط دیتا و بررسی قدرت و قابلیت نرم افزارهای نصب شده تا پیش از روز رأی‌گیری برگزار شده است.

مدیرکل سیاسی،‌ انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: کلاس‌های آموزشی برای فرمانداری‌ها نیز به همین منظور برگزار شده است.

وی تعداد شعب اخذ رأی در خوزستان را 2 هزار و 808 شعبه عنوان کرد و گفت: امسال قرار است در 10 درصد شعب ‌اخذ رأی به صورت الکترونیکی انجام شود که هنوز این شعب مشخص نشده است.

به گفته وی، زیرساخت‌های شهرستان‌ها در حال بررسی است. شهرستانی که زیرساخت‌های مناسبی داشته باشد برای اجرای طرح رأی‌گیری الکترونیکی انتخاب می‌شود.

خوزستان دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است، 317 نفر داوطلب خوزستانی برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کرده بودند، که 17 درصد از آنها رد صلاحیت شدند، پنج نفر از نماینده‌های کنونی استان رد صلاحیت شدند که دو نفر از آنها دوباره تأیید شدند.
:
:
:
آخرین اخبار