تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۴۴۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: جایگاه فعلی فولاد، باور من و بازیکنانم نیست
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: شک نکنید که جایگاه‌مان را تغییر می‌دهیم، چرا که جایگاه فعلی باور من و بازیکنان نبوده است
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: شک نکنید که جایگاه‌مان را تغییر می‌دهیم، چرا که جایگاه فعلی باور من و بازیکنان نبوده است.

نعیم سعداوی در خصوص آمادگی تیمش پیش از بازی با سپاهان، اظهار کرد: از روز گذشته (دوشنبه) تمرینات‌مان را برای مصاف با سپاهان آغاز کرده‌ایم. بازیکنان در شرایط خوبی هستند و مشکل خاصی وجود ندارد؛ فقط کماکان متاسفانه دو سه بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداریم ولی خوشبختانه بازیکنان جوان و جایگزین خیلی خوبی داریم که با توجه به تصمیمی که می‌گیریم، امیدوار هستیم بتوانیم مقابل تیم خیلی خوب سپاهان، بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: امیدوارم تلاش کنیم تا برابر سپاهان بتوانیم از روند عدم نتیجه‌گیری خارج شویم که برای این کار نیز تمهیدات لازم از جمله شناخت نسبت به تیم حریف که دگرگون شده است تا ایده‌هایی که خودمان در مقابل این تیم می‌خواهیم داشته باشیم را اندیشیده‌ایم. در کنار این موارد، خودمان نیز به این شرایط و وضعیت رسیده‌ایم که جایگاه فعلی در شان خودمان و باشگاه نیست و باید با تمام وجود تلاش کنیم که از این شرایط خارج شویم و امیدوار هستیم که آغاز این کار از دیدار با سپاهان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که سه بازی است که از احسان مرادیان گلر سوم تیم استفاده می‌کنید، عملکرد وی را در درون دروازه چطور دیده‌اید؟ گفت: بعد از این‌که طهماسبی، گلر خیلی خوب‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و در کنار او وحید طالب‌لو هم دچار مصدومیت شد، از مرادیان استفاده کردیم. او را از ابتدای فصل زیر نظر داشتیم و بر همین اساس جذب شد تا آینده خیلی خوبی برای باشگاه باشد. مرادیان در سه بازی که درون دروازه بوده است، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته است و این نوید را می‌دهد که فولاد پس از مدت‌ها می‌تواند صاحب دروازه‌بانی باشد که تا سالیان سال تا اندازه‌ بسیاری خیالش از این بابت راحت باشد.

وی افزود: امیدوارم مشکل خاصی برای مرادیان پیش نیاید و تلاش خود را کند، چرا که او فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک دروازه‌بان بسیار بزرگ را در اختیار دارد و خوشبختانه طالب‌لو نیز در انتقال تجربه به او بسیار کمک می‌کند. باید بگویم در کنار این دروازه‌بان‌ها، علی غلامزاده را که گلر تیم‌ملی جوانان است نیز در اختیار داریم. او نیز یکی از آینده‌ها است. به هر حال ما مهره‌های جوانی را در اختیار داریم که کم کم به نحوی باید میدان را در اختیار آن‌ها بگذاریم، هر چند بعضا ممکن است اشتباهاتی داشته باشند ولی می‌توانند تجارب ارزنده‌ای کسب کنند و مطمئنا می‌توانند به آینده باشگاه فولاد نیز کمک کنند.

سعداوی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند جایگاه فعلی خود را تغییر دهد و به رده‌های بالاتر برسد؟ عنوان کرد: شک نکنید که این اتفاق می‌افتد، چرا که جایگاه فعلی باور من و بازیکنان نبوده است. اگر دقت کنید اختلاف امتیاز ما با تیم چهارم جدول، پنج امتیاز است. به هر حال فرصت برای درنگ کردن جایز نیست و باید در چند بازی باقی‌مانده تلاش‌مان را کنیم و نمی‌توانیم هیچ بهانه و توجیهی داشته باشیم، البته درست است یکسری کمبودها داریم ولی باید برای نتیجه‌گیری تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم. ما شرمنده هواداران هستیم ولی امیدوارم همچنان به ورزشگاه بیایند و بازیکنان را مورد حمایت خود قرار دهند تا در نهایت با جایگاهی که کسب خواهیم کرد، حداقل به نحوی از شرمندگی آن‌ها خارج شویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار