تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
گرد و خاک تا اواخر امشب در خوزستان می‌ماند
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در بعضی مناطق جنوبی و جنوب غرب استان به علت ورود توده گرد و خاک از کشور عراق گفت: این توده گرد و خاک تا امشب در استان می‌ماند
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در بعضی مناطق جنوبی و جنوب غرب استان به علت ورود توده گرد و خاک از کشور عراق گفت: این توده گرد و خاک تا امشب در استان می‌ماند.

کوروش بهادری اظهار کرد: به علت وزش بادهای نسبتا شدید در کشور عراق و تشکیل توده گرد و خاک، از ساعاتی پیش شاهد کاهش کیفیت هوا و دید افقی در برخی از مناطق جنوبی، جنوب غرب و تا حدودی مرکز استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر دید افقی در اهواز ، آبادان و بستان کاهش یافته است و ممکن است تا ساعات آینده  میزان دید افقی در این مناطق کمتر شود و به 1500 متر هم برسد. البته این توده گرد و خاک تنها تا امشب در استان می‌ماند و اواخر شب وضعیت هوا بهبود می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: تا اواخر هفته پدیده هواشناسی خاصی را در استان نخواهیم داشت. روز جمعه ممکن است بارش‌های رگباری و پراکنده در مناطق شمالی استان داشته باشیم و همزمان به علت بادهای شدید جنوب شرقی و در صورت فعال شدن کانون‌های داخلی، احتمال وقوع پدیده گرد و خاک و مناطق جنوبی استان وجود دارد.

بهادری گفت: تا پایان هفته روند افزایشی دما را خواهیم داشت و پیش‌بینی می‌شود دمای استان بین 2 تا 3 درجه افزایش یابد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار