تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۴۴۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی رئیس آموزش و پرورش گتوند؛
دلایل موفقیت دانش آموزان گتوند در کنکور تشریح شد
رئیس آموزش و پرورش گتوند با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان دلایل موفقیت دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری را تشریح کرد
رئیس آموزش و پرورش گتوند با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان دلایل موفقیت دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری را تشریح کرد.

یوسف علیدادی صبح امروز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان که به دلیل کسب مقام اول آموزشی و علمی خوزستان طی سه سال متوالی به جلسه دعوت شده بود، اظهار کرد: در گتوند ۱۱ هزار و ۷۹۸ دانش آموز و یک هزار و ۹۲ نفر پرسنل داریم. حدود ۵۷۷ دانشجوی افغان و ۴۳۰ دانش آموز عرب داریم که شامل دو زبانه ها می شوند.

وی افزود: در گتوند رتبه اول کشتی جهانی در حوزه نوجوانان و رتبه های بسیار در مسابقات ورزشی ملی را کسب کرده ایم.

علیدادی تصریح کرد: برای کسب این پیشرفت ها، وضعیت موجود شهرستان را تعیین و در یک جدول هدفگذاری را انجام دادیم. یکی از بهترین کارهایی که انجام شد اعلام تثبیت جایگاه و پیشرفت تنها یک درصد نسبت به سال قبل به تمامی مدیران مدارس بود.

 رئیس آموزش و پرورش گتوند گفت: تشویق رتبه های برتر کنکوری، دیدار چهره به چهره با مولفان کتب آموزشی و همچنین مشاوران کشوری، شاداب سازی مدارس با رنگ آمیزی و کاشت نهال، فعال کردن انجمن اولیا و مربیان در راستای جذب کمک های خیران و همچنین نظارت جدی بر هدایت تحصیلی از جمله کارهای انجام شده است.

علیدادی با اشاره به اینکه حتی ۵۰ درصد دانش آموزان هم در موسسه های آموزشی کنکوری شرکت نکرده بودند، گفت: قطعا کنکور جنگ پولداران است ولی ما هم با عملکرد صحیح توانستیم رشد بسیار خوبی داشته باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار