تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۴۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه تقی‌زاده از عدم پشتیبانی مالی کنکور در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط آموزش و پرورش در راستای ارتقای رتبه کنکور استان، گفت: هنوز در خصوص پشتیبانی مالی از موضوع کنکور در استان اقدام خاصی انجام نشده است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط آموزش و پرورش در راستای ارتقای رتبه کنکور استان، گفت: هنوز در خصوص پشتیبانی مالی از موضوع کنکور در استان اقدام خاصی انجام نشده است.

محمد تقی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز، (چهارشنبه، 16 فروردین‌ماه) در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل ستاد کنکور در شهرستان‌ها و تدوین برنامه کنکور، طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش استان‌ها و درگیر کردن ذهن مسئولان و اولیای دانش‌آموزان در این زمینه و برگزاری همایش‌های کنکوری و کلاس‌های تقویتی و جبرانی سال سوم متوسطه از اقدامات آموزش و پرورش در سال گذشته بوده است.

وی افزود: تشکیل پایگاه‌های مطالعاتی در ایام تعطیلات نوروز، تشکیل کلاس‌های کنکور در مناطق روستایی، مرزی و محروم و در نهایت اعلام آماده‌باش عمومی از اسفندماه تا آخرین ساعات کنکور از‌جمله اقدامات دیگری بوده که در این مدت انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: علی‌رغم تشکیل کلاس‌های کنکور و دیگر اقدامات انجام‌شده، هنوز مسأله پشتیبانی مالی مطرح است و در این زمینه تا امروز اقدام خاصی انجام نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار