تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۴۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فولاد خوزستان:
دیدار با سپاهان برای ما حکم فینال است
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار مقابل سپاهان برای ما حکم فینال را دارد و امیدواریم از این بازی به بعد استارت پیروزی‌هایمان شروع شود.

  «عزیز فریسات» عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: سپاهان تیم بزرگ، جوان و با سابقه درخشانی است و چندین قهرمانی لیگ برتر در کارنامه خود دارد.
مربی تیم فولاد خوزستان ضمن عذرخواهی به علت عدم حضور نعیم سعداوی در نشست خبری افزود: سعداوی به علت حضور در مراسم سالگرد فوت مادرش نتوانست در این نشست حضور پیدا کند.
وی با بیان این که بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: به خوبی می دانیم که کرانچار مربی باهوش و با تجربه‌ای است و چون به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند با هدف برد وارد میدان می شوند.
فریسات ادامه داد: در بازی‌های اخیر نشان دادیم که خوب بازی می‌کنیم، اما متأسفانه در نتیجه‌گیری، عملکرد خوبی نداشتیم. در هر بازی اشتباهاتی مرتکب می‌شویم که تیم‌های حریف، از این موقعیت‌ به خوبی استفاده می کنند و نتیجه لازم را کسب می‌ کنند.
وی با اشاره به این که فولاد بومی‌ترین تیم لیگ ایران است، افزود: با اضافه کردن هیثم هاشمی از تیم‌ امید خود به تیم بزرگسالان نشان دادیم که بومی ترین تیم لیگ برتری هستیم.
وی گفت: این بازیکن جوان در تمرینات انگیزه زیادی از خودش نشان می‌دهد و لازم دانستیم از حضور او در ترکیب بزرگسال استفاده کنیم.
مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که به چه علت روند گلزنی ساسان انصاری متوقف شده است، گفت: با توجه به این که ساسان انصاری در نیم‌فصل اول آقای گل مسابقات شد سایر تیم‌ها روی او حساب ویژه باز کردند و در بازی اجازه خودنمایی به او نمی‌دهند و این موضوع باعث شده که ساسان نتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند.
وی با اشاره به این که روی پنج بازی آینده، حساب ویژه‌ای باز کردیم افزود: امیدواریم از دیدار مقابل سپاهان، استارت پیروزی‌هایمان زده شود و معتقدیم که دیدار مقابل سپاهان برای ما حکم فینال را دارد.
فریسات ادامه داد: در حال حاضر اختلاف چندانی به لحاظ امتیازی بین تیم‌های لیگ برتر وجود ندارد و هر لحظه می توان با یک برد خود را سه چهار رده بالا برد.
دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 30 امتیاز در رده یازدهم و سپاهان با 35 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.
لازم به ذکر است، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی 2 تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان حاضر نشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار