تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۴۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان میزبان چهاردهمین جشنواره قرآن و نماز خوزستان شد
مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان از میزبانی آبادان از این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه جاری در آبادان برگزار می شود
مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان از میزبانی آبادان از این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه جاری در آبادان برگزار می شود.

حسن کوراوند افزود: در این جشنواره، ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از۴۰ منطقه آموزش و پرورش خوزستان در رشته های نهج البلاغه، حفظ، قرائت، احکام، مفاهیم و اذان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های پشتیبانی، استقبال و اسکان، افتتاحیه و اختتامیه، ارزیابی، دبیرخانه، فوق برنامه، فنی، بهداشت و روابط عمومی و تبلیغات، از برگزاری جلسه هماهنگی این کمیته ها خبر داد و اظهار کرد: ۳۰۰ نفر نیز به عنوان مربی، سرپرست، داور و سایر عوامل اجرایی جشنواره، دانش آموزان را همراهی می کنند.

کوراوند ضمن اعلام آمادگی آبادان در میزبانی از چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستان تصریح کرد: به منظور برگزاری مطلوب این مسابقات، دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه پالایشگاه و دبستان دخترانه جلال آل احمد برای دانش آموزان دختر و دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه پالایشگاه برای دانش آموزان پسر در نظر گرفته شد.

به گفته مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان،۲۹ فروردین ماه جاری زمان افتتاحیه چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان است و اختتامیه آن نیز ۳۱ فروردین ماه در محل سینما نفت برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار