تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه؛
مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استثنایی خوزستان برگزار می‌شود
مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی استان، سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود
کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در اهواز خبر داد.

جواد چلداوی اظهار کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی استان، سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان است، افزود: این دانش‌آموزان در دو گروه کم‌توان، اوتیسم، چندمعلولیتی و ناشنوا، نابینا و جسمی حرکتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند .

کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در سالن اجتماعات مدرسه استثنایی طلوع اهواز برگزار خواهد شد، گفت: بیش از 150 دانش‌آموز در رشته‌های احکام، روخوانی، حفظ و نهج‌البلاغه در این مسابقات شرکت می‌کنند.

چلداوی تصریح کرد: در مرحله کشوری دانش‌آموزان نابینا هم در مسابقات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و هم با دانش‌آموزان عادی شرکت خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار