تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۶۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار نیروی انتظامی به دارندگان سلاح در خوزستان / برخورد جدی با متخلفان و دارندگان سلاح
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد.

 سرهنگ پاسدار علی حاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از حیث قانونی جرم محسوب شده و مجازات دارد.

وی ادامه داد: در مدت اخیر نیز شاهد استفاده از سلاح در مراسمات مختلف عروسی و عزاداری بوده‌ایم که این موضوع ضمن اینکه در دستور پیگیری پلیس قرار دارد، به لحاظ قانونی نیز  استفاده از سلاح شکاری در مراسمات جشن و عزا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: لازم به ذکر است که استفاده غیر مجاز از سلاح شکاری دارای مجوز نیز باعث لغو جواز آن و ضبط سلاح توسط مراجع انتظامی خواهد شد.

حاتمی عنوان کرد: شکایات مردمی بسیاری در خضوض تیراندازی‌های مختلف به بهانه‌ مراسم‌های طایفه‌ای و قومیتی به این نیرو رسیده است که این موضوع در دست پیگیری و اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: تیراندازی در مراسمات خاص، تبعات امنیتی به دنبال دارد و با افراد خاطی برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
1
بگیرین اعدامشون کنین.خداییش هرکی سلاح غیرمجازداره بایداعدام بشه.فراخوان بدین تحویل بدن.بعدازون هرکی ازش سلاح گرفتن اعدامش کنن ببینن اگه یه فشنگ غیرمجاز بود چه برسه به سلاح غیرمجاز.وقتی بعضی هنجارشکن هستند باید زور برسرشان باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
باید برای جمع آوری سلاح که به صورت گسترده وجود دارد اقدام فوری انجام داد و در کنار نیروی انتظامی از نیروی های نظامی مثل ارتش وسپاه کمک گرفت در غیر این صورت تبعات سنگینی برای کشور خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار