تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با نهایی شدن مذاکرات
حامد حدادی به پتروشیمی بندر امام پیوست
مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام گفت: با حامد حدادی به توافق نهایی رسیدیم و این بازیکن خوزستانی رسماً به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست
مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام گفت: با حامد حدادی به توافق نهایی رسیدیم و این بازیکن خوزستانی رسماً به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست.

شاپور یاوری امروز اظهار کرد: از مدت‌ها پیش کار مذاکرات برای پیوستن حامد حدادی اسطوره خوزستانی بسکتبال کشور و آسیا آغاز شده بود و بالاخره امروز این مذاکرات نهایی شد و این بازیکن به طور رسمی به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست.

وی افزود: حامد حدادی تیم پتروشیمی بندر امام را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور همراهی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام در پاسخ به این سؤال که آیا این بازیکن در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز که مهرماه امسال در چنژو چین برگزار خواهد شد، تیم پتروشیمی را همراهی خواهد کرد یا خیر، گفت: زمان زیادی تا این رقابت‌ها باقی مانده و در حال حاضر فقط برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر با این بازیکن خوزستانی به توافق رسیده‌ایم.

یاوری ادامه داد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز با حدادی به توافق رسیده و زمینه حضور این بازیکن در پتروشیمی بندر امام برای شرکت در این مسابقات نیز مهیا شود.

وی همچنین در مورد زمان حضور حدادی در تمرینات و ترکیب تیم پتروشیمی بندر امام، خاطرنشان کرد: حدادی هم اکنون در ماهشهر حضور دارد و صبح امروز در جلسه تمرینی تیم در سالن اندیشه شهرک بعثت با دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار