تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۴۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان:
ورود موج ناپایدار به خوزستان/کیفیت هوا از روز جمعه کاهش می‌یابد
روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد و خیزش گردو غبار ساعاتی از روز به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم همچنین دید را تا ۳ کیلومتر کاهش می‌دهد
مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد و خیزش گردو غبار ساعاتی از روز به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم همچنین دید را تا ۳ کیلومتر کاهش می‌دهد.

کوروش بهادری درباره وضعیت آب و هوای خوزستان اظهار داشت: ورود موج ناپایدار تا اوایل هفته آینده سبب افزایش ابر و گاه بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی نقاط استان می‌شود.

وی با بیان اینکه این بارش‌های خفیف در وضعیت بارش‌های کشاورزی تاثیری ندارند، افزود: بارش‌های خفیف را روز گذشته در شهرستان‌های ماهشهر، آغاجاری، امیدیه و اهواز شاهد بودیم.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: همچنان روند افزایش دما ادامه دارد در شبانه روز گذشته شهرستان امیدیه با 40 درجه و شهرستان‌های ایذه و دهدز با 12 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

وی با بیان اینکه نوسان دمایی اهواز بین 38 و 16 درجه است، عنوان کرد: روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد ساعاتی از روز و به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم و دید را تا 3 کیلومتر کاهش می‌دهد اما گرد و غبار به شدت دوره قبل نیست.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
با سلام . امروز پنجشنبه دمای اهواز ۴۰ درجه اعلام شده...و در جاهایی ۴۲ این در حالی است که هنوز در اوایل بهار قرار داریم . چگونه است که شما ۴ یا ۵ ماه دیگه دما رو نهایتا ۴۹ درجه و از ترس تعطیلی خوزستان اعلام میکنید ؟ یعنی باور کنیم از الان تا ۴ ماه دیگه که تقریبا اوج گرماست فقط ۹ درجه گرمتر میشه؟ خواهش میکنم توضیح بدید.
:
:
:
آخرین اخبار