تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۴۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: محرومیت طیبی داستانی متفاوت است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان محرومیت محمد طیبی را از دیدار با سایپا، داستانی متفاوت دانست
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان محرومیت محمد طیبی را از دیدار با سایپا، داستانی متفاوت دانست.

سیداکبر پورموسوی در ابتدا در خصوص شکست تیمش برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردیم که دیداری مهم و سخت داشته باشیم، چراکه تیم لخویا دارای 16 بازیکن دو ملیتی و چهار بازیکن خارجی است و یکی از تیم‌های خوب و قدرتمند این دوره از لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم ولی به دلیل دو سهل‌انگاری، دو گل بچه‌گانه دریافت کردیم. باید بگویم با وجود این‌که بازی را واگذار کردیم، در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و بسیار هم موقعیت داشتیم و اگر تجربه بین‌المللی بازیکنانم بیشتر بود، می‌توانستیم به حداقل امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این شکست از ارزش بازیکنانم کم نمی‌کند و این‌که همه توقع داشتند تیم لخویا را ببریم، بسیار خوب است. ما باید بتوانیم در دو بازی آینده‌مان باتجربه‌تر کار کنیم تا بتوانیم صعود کنیم و مطمئن باشید این مهم شدنی است.

وی در ادامه در خصوص محرومیت عجیب محمد طیبی، کاپیتان تیمش از دیدار با سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر کشور، عنوان کرد: داستان محرومیت طیبی یک داستان متفاوت است. ما یک ماه و نیم پیش با تیم پرسپولیس بازی داشتیم که بعد از آن دیدار، اخراج من و مومنی از بازی‌های بعدی لحاظ شد، اما چرا اکنون در بازی حساس با سایپا یک‌دفعه چنین تصمیمی را درباره طیبی می‌گیرند؟ گفته می‌شود طیبی به خاطر مصاحبه‌های بعد از بازی علیه داوری از دیدار با سایپا محروم شده است. به هر حال باشگاه نسبت به این موضوع اعتراض کتبی خود را به مسوولان مربوط ارسال خواهد کرد.

پورموسوی بیان کرد: بازی با سایپا برای هر دو تیم حساس است. حریف در نیم‌فصل دوم با توجه به یارگیری که داشت، متفاوت و بهتر شده است ولی ما هم برای قرار گرفتن جزو چهار تیم، چاره‌ای جز تلاش کردن برای بردن نداریم.

وی ادامه داد: درست است خسته هستیم و مسابقات هم فشرده هستند ولی این موضوع مانند مشکلات مالی‌مان است و نباید روی ما تاثیر بگذارد و باید این‌ها را به فراموشی بسپاریم تا بتوانیم بازی را ببریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار