تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
وقوع گرد و خاک جزئی تا اواخر امروز
مدیرکل هواشناسی خوزستان با تکذیب شایعه احتمال ورود توده گرد و غبار از کشور عربستان به استان، گفت: در ساعاتی از امروز شاهد وقوع پدیده گرد و خاک جزئی خواهیم بود
مدیرکل هواشناسی خوزستان با تکذیب شایعه احتمال ورود توده گرد و غبار از کشور عربستان به استان، گفت: در ساعاتی از امروز شاهد وقوع پدیده گرد و خاک جزئی خواهیم بود.

کوروش بهادری اظهار کرد: بر اساس مدل‌های هواشناسی، امواج ناپایدار همچنان بر استان حاکم است و پیش‌بینی می‌شود تا روز شنبه گاه شاهد افزایش ابر و بارش‌های رگباری و پراکنده در اکثر نقاط استان باشیم.

وی تصریح کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که روند بارش در روز یک‌شنبه تقویت خواهد شد و در اهواز و تمام نقاط استان شاهد بارش‌هایی خواهیم بود. احتمال دارد حجم بارندگی در روز یک‌شنبه در برخی نقاط استان به 5 تا 6 میلیمتر برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: روند فعلی افزایش دما در خوزستان روز یک‌شنبه متوقف خواهد شد و شاهد کاهش بین 6 تا 8 درجه‌ای دمای استان خواهیم بود.

وی با اشاره به وزش بادهای خفیف و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در دو روز گذشته در اهواز و حومه بیان کرد: در ساعاتی از امروز به علت وزش بادهای قابل ملاحظه و فعال‌شدن کانون‌های داخلی گرد و خاک در جنوب شرقی اهواز، احتمال کاهش دید افقی به سه کیلومتر، کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک در اهواز و حومه اهواز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان با تکذیب شایعه احتمال ورود توده گرد و خاک از کشور عربستان به خوزستان، گفت: ورود توده گرد و خاک خارجی به استان به هیچ‌وجه صحت ندارد.

بهادری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با 43 درجه سانتگراد و ایذه با 19 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 23 تا 42 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا عبادی
|
GERMANY
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
باسلام در هرستان آبادان امروز هوا به حدی گردو خاک بود که مزه ی خاک را روی زبانتان میشد احساس کنید حالا ببینید ریه ها چی میکشن فردا که هوا خراب تعطیل نیست چون به اهواز نرسیده ولی پس فردا که به اهواز میرسه میگن تعطیله هرچند هواشناسی اظهار کرده شروع از جنوب استان به سمت غرب استان است که ابادان در جنوبی ترین نقطه ی استان یعنی فردا باید تعطیل باشه من خود بازنشسته هستم کاری هم به بیرون رفتن ندارم ولی برای سایرین باید احساس مسئولیت کرد مدارس بخصوص دبستانی ها که خوب نمی توانند ماکس بزنند الزامی است بقیه هو برن تو کلاس کولر روشن کنن تا آخرین ساعت نیان بیرون اگه کولری داشته باشند لذا به نسبت مدیران باید تصمیم بگیرند -----------باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار