تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعیدی:
تایید فوت ۴ نفر بر اثر سیل شهر آذرشهر
تاکنون ۴ نفر بر اثر سیل روز گذشته جان خود را از دست داده اند و همچنان استانداری و بخشداری در پی یافتن دیگر افراد هستند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه هنوز آمار دقیق فوتی ها ماشی از سیل در استان آذربایجان شرقی مشخص نیست، افزود: تاکنون ۴ نفر بر اثر سیل روز گذشته جان خود را از دست داده اند و همچنان استانداری و بخشداری در پی یافتن دیگر افراد هستند.

محمداسماعیل سعیدی درباره سیل روز گذشته شهرستان آذرشهر در استان آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر، سیل بخشی از شهرها و روستاهای استان از جمله آذرشهر را فرا گرفت که متاسفانه علی رغم هشدارهای هواشناسی به مردم اما بازهم خسارت های مالی و جانی زیادی برجای گذاشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در زمان سیل مردم در زیر پل روستای غله زار در رفت و آمد بودند که باعث شد این سیل برخی از ماشین ها را با خود ببرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه هنوز آمار دقیق فوتی‌ها مشخص نیست، افزود: تاکنون فوت 4 نفر بر اثر سیل روز گذشته تایید شده و همچنان استانداری و بخشداری در پی یافتن دیگر افراد هستند.

وی یادآور شد: خسارت‌های مالی زیادی بر اثر سیل آذرشهر بر برخی از روستاها وارد شده که البته هنوز برآورد مالی برای میزان این خسارت صورت نگرفته است.

سعیدی درباره حضور به موقع نیروهای امدادی افزود: بدون شک اگر حضور به موقع نیروهای امدادی نبود میزان تلفات جانی بیش از این ها بود چراکه این نیروها به سرعت مردم را از روستاها تخلیه کردند تا در معرض سیل قرار نگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنان پیگیر خسارت های مالی و جانی سیل اخیر در استان آذربایجان شرقی هستیم تا به مردم آسیب دیده خدمت رسانی شود.
:
:
:
آخرین اخبار