تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سلامت آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
آموزش ۱۲ مهارت اساسی با اجرای طرح بین‌المللی همکاری خانه و مدرسه
در طرح همکاری خانه و مدرسه در مجموع 12 مهارت اساسی زندگی به دانش‌آموز آموزش داده می‌شود
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه با توجه به دانش‌آموزان در سنین پایین می‌توان از بسیاری از ناهنجاری‌هایی که در آینده با آن مواجه می‌شوند اجتناب کرد، گفت: در طرح همکاری خانه و مدرسه در مجموع 12 مهارت اساسی زندگی به دانش‌آموز آموزش داده می‌شود.
 
محمود معزی در حاشیه برگزاری اختتامیه طرح بین‌المللی همکاری خانه و مدرسه (FAST) که روز جمعه 25 فروردین‌ماه در دبستان شکوفه ناحیه چهار اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح همکاری خانه و مدرسه 10 هفته طول کشید که در این طرح خانواده‌ها در کنار دانش‌آموزان و مسئولان آموزشگاه در یک تعامل سه جانبه با یکدیگر قرار داشتند و به افزایش توانمندی‌های دانش‌آموزان پرداختند.

وی افزود: در این طرح در مجموع 12 مهارت اساسی زندگی به دانش‌آموز آموزش داده می‌شود. آموزش و پرورش اعتقاد دارد که توجه به دانش‌آموزان در سنین پایین می‌تواند ضامن موفقیت آن‌ها در آینده باشد. به عبارتی می‌توان با توجه کافی به دانش‌آموزان در این سنین از بسیاری از بزهکاری‌ها و ناهنجاری‌هایی که در سنین بزرگسالی در اجتماع به سراغ افراد می‌آید، اجتناب کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن قدردانی از خانواده‌های دانش‌آموزان به دلیل همکاری‌های آن‌ها با آموزش و پرورش در طول اجرای طرح FAST، گفت: مثلث خانواده، دانش‌آموز و آموزش و پرورش می‌تواند در کنار یکدیگر موجب موفقیت دانش‌آموزان و نسل آینده شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار