تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی نفت آبادان: برابر سیاه جامگان بدشانس بودیم
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امروز موقعیت‌های زیادی برار سیاه جامگان داشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم پیروز میدان شویم
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امروز موقعیت‌های زیادی برار سیاه جامگان داشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم پیروز میدان شویم.

حکیم عوده‌پور پس از تساوی نفت آبادان برابر سیاه جامگان، اظهار کرد: بازی از نظر فنی بسیار خوب بود. ما امروز بدشانسی آوردیم و بازیکنی که برای زدن پنالتی گذاشتیم، یکی از بازیکنانی بود که تمام پنالتی‌های ما را تبدیل به گل کرده بود، اما امروز بدشانسی آورد و نتوانست پنالتی را گل کند.

وی بیان کرد:  هدف همه ما فقط خوشحالی مردم شهرمان است. تیم‌های انتهای جدولی همیشه برای ماندن در لیگ تلاش‌های بسیاری می‌کنند و بضاعت ما با همین بازیکنان همین است.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در نیمه دوم تیم حریف فشار آورد و توانست به گل برسد. ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: از فردا بازیکنان به‌صورت ریکاوری تمرینات خود را برای بازی با سایپا آغاز می‌کنند و امیدواریم مقابل تیم سایپا به پیروزی برسیم. ما برای ماندن در لیگ امید زیادی داریم و تلاش زیادی هم می‌کنیم. تمام بازی‌های آینده برای ما حکم فینال را دارند و با این بازیکنان امیدواریم که در بازی‌های باقی‌مانده به پیروزی برسیم.

عوده پور عنوان کرد: امروز بازیکنان ما استرس زیادی داشتند و انتظار سرمربی و کادر فنی را برآورده نکردند. بعد از پنالتی که به بیرون زدیم، شرایط بازی تغییر کرد. داوری هم خوب بود اما در دقایق پایانی، داور خطایی به سود حریف گرفت که اصلا خطا نبود؛ همچنین  سرپرست تیم باتوجه به وظیفه خود به داور اعتراض کرد و به سمت او رفت ولی داور معتقد بود او در کارش دخالت کرده است و وی را اخراج کرد.

وی بیان کرد: شادکام نیز برای ما خوب بازی کرد اما در دقایق پایانی به دلیل آسیب‌دیدگی و خستگی مجبور به تعویض او شدیم و علی صلاح را وارد میدان کردیم. هدف ما از آوردن علی صلاح این بود که از طریق ارسال‌های جناحین، بتواند با کنترل خوب و ضربه‌های سر، دروازه حریف را بازی کند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که مهرداد خادمی دیگر مربی تیم از روی نیمکت بلند شد، با واکنش کریمی همراه بود؟ گفت: مساله خاصی نبود و آقای کریمی گفت که ما در جایگاه خودمان بنشنیم تا خودش تصمیم‌گیری کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار