تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میثاقیان: می‌توانستیم نفت آبادان را ببریم
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد معتقد است تیمش شایستگی پیروزی مقابل طلایی‌پوشان آبادان را داشته‌ است
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد معتقد است تیمش شایستگی پیروزی مقابل طلایی‌پوشان آبادان را داشته‌ است.

اکبر میثاقیان پس از تساوی مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار کرد: بازی‌های انتهای جدول از حساسیت خاصی برخوردار است. صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و تماشاگران جذابی دارد.

وی ادامه داد: تیم صنعت نفت خیالش از بقا راحت شده و خطر از بیخ گوش این تیم رد شده است. تیم ما می‌توانست برنده این دیدار باشد. این برای نخستین بار بود که توانستیم بعد از خوردن گل به بازی برگردیم. در رختکن به بازیکنانم گفتم که اگر گل دوم را دریافت نکنیم، می‌توانیم برنده این دیدار شویم. فرصت پیروزی را هم داشتیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

میثاقیان گفت: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است. در ابتدای این فصل دچار مشکلاتی بود اما اکنون خیلی خوب شده است. تیم سیاه جامگان قبل از من همه بازی‌هایش را باخته بود. من مجبورم برای یک امتیاز بجنگم و بعد برای کسب سه امتیاز تلاش کنم.

او در پایان گفت: تیم ما کاری به تیم‌های دیگر ندارد و به دنبال این هستیم که فقط در لیگ بمانیم. تیم نفت جایگاهش در جدول مشخص است و ما باید برای ماندن در لیگ بازی‌های بعدی‌مان را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. تیم نفت آبادان یکی از تیم‌های بزرگ و استخوان‌دار ایران است. دلم برای آبادان و هواداران خونگرمش واقعا تنگ شده بود. آبادان بهترین تماشاگران ایران را دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار