تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۹۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان در سیر صعودی دمای هوا / هوا گرم‌تر می‌شود
با توجه به پایداری جو در خوزستان، هوای بسیاری از شهرهای این استان به سوی گرمی و شرجی پیش رفته است
با توجه به پایداری جو در خوزستان، هوای بسیاری از شهرهای این استان به سوی گرمی و شرجی پیش رفته است.

با توجه به پایان یافتن فصل سرما و روزهای بارانی در خوزستان این استان با توجه به اقلیم گرم خود مهیای پذیرایی از یک تابستان زودرس می‌شود.

با توجه به اینکه سال ۹۵ و آغاز سال ۹۶ کم‌ترین بارش‌ها در چند سال اخیر به ثبت رسید، اقلیم این استان منتظر یک گرمای پیش از موعد تابستانی شده و از این‌رو در اکثر شهرها کولرها و وسایل سرمایشی جایگزین هوای مطبوع و یا بخاری‌های زمستانی شده است.

با این وجود؛ کاهش میزان بارندگی در خوزستان به حدی بود که شهرهای شرقی و شمالی استان که همواره شاهد باران‌های سیل‌آسا و همچنین هوای مساعد بوده است امسال به عنوان شهر خشک و بدون بارش معرفی شد و این می‌تواند یک زنگ خطر برای خشک شدن مناطق باشد.

عدم وجود آب مناسب و مورد نیاز از یک سو و تعریق بیش از حد آب دریاچه‌های سدهایی که بدون استفاده مانده است از سوی دیگر بر شدت نیاز و آب مردمان این مناطق به مانند شهرستان‌های ایذه و باغملک افزوده است.

با این وجود، پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی برای هفته آتی حکایت از افزایش یافتن دوباره دمای هوا تا ۳ درجه سانتی‌گراد دارد و در روزهای گذشته در برخی از شهرستان‌ها تا بالاتر از ۳۵ درجه سانتی‌گراد نیز گزارش شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
1
بسلامتی.مبارکه
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
1
چکارکنیم تابستون باگرما وکیفیت ضعیف ماشینهامون
:
:
:
آخرین اخبار