تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۴۹۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 دستگاه تلویزیون شهری هواشناسی در اهواز تا آخر هفته عملیاتی می شود
با دستور استاندار خوزستان، 2 دستگاه تلویزیون شهری هواشناسی در 2 نقطه اهواز در حال نصب است که تا آخر هفته کار نصب به پایان می رسد
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با دستور استاندار خوزستان، 2 دستگاه تلویزیون شهری هواشناسی در 2 نقطه اهواز در حال نصب است که تا آخر هفته کار نصب به پایان می رسد.

کوروش بهادری شنبه اظهار کرد: این تلویزیون های شهری به منظور اطلاع رسانی وضعیت جوی به ویژه در مواقع بحرانی از جمله وقوع گرد و غبار در میدان فرودگاه و کیانپارس اهواز نصب می شوند.

وی افزود: برای راه اندازی این تلویزیون ها به ابعاد 12 متر مربع، با سازه فلزی یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

بهادری ادامه داد: در صورت تامین اعتبار، 2 دستگاه دیگر در میدان های دانشگاه شهید چمران و چهار راه امام خمینی (ره) اهواز نصب خواهد شد.

خوزستان از بیش از 10 سال گذشته با پدیده گرد و غبار روبه رو بوده و اواخر پارسال، چندین نوبت گرد و غبار شدید را تجربه کرد.

توفان گرد و غبار با سرعت بیش از 60 کیلومتر بر ساعت و میزان آلودگی بیش از 66 برابر حد مجاز از جمله شدیدترین مواردی بود که در روز هشتم بهمن پارسال به وقوع پیوست و قطعی آب و برق، شبکه ارتباطی و تعطیلی مدارس و ادارات را به دنبال داشت.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
2
تو نادری هم بزارین
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
مغز های متفکر اهواز فقط کیانپارس و منطقه فرودگاه نیست .آی کیو ها معمولا تو مراکز شهر اینکارو میکنند نه دور و بر خانه های مسئولین
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
لابد روحانی برا افتتاح میان
:
:
:
آخرین اخبار