تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: از فردا دیگر تمرین نمی‌کنیم/ سازمان لیگ پرداخت پاداش قهرمانی را حرام می‌داند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طی صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنانم داشتم قرار شد دیگر از فردا تمرین نکنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طی صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنانم داشتم قرار شد دیگر از فردا تمرین نکنیم.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از بازی با سایپا، اظهار کرد: به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم که با وجود سختی این چنین به عشق مردم خوزستان بازی می‌کنند. آن‌ها بدون چشم‌داشت و هیچ گونه حمایت از سوی بانک ملی، در مسابقه‌ها حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: در این بازی تیم سایپا برای تک امتیاز آمده بود و عقب ایستاده بود ولی ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه آن‌ها ایجاد کردیم. در این دیدار 4-5 مهره تاثیرگذارم را نداشتم ولی جوانانم نمره قبولی گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان اینکه از فردا دیگر تمرین نمی‌کنیم اظهار کرد: طی صحبت‌هایی که در رختکن داشتیم باید بگویم ما دیگر از فردا تمرین نمی‌کنیم. ما تاکنون چندین با آقای یوسفی نماینده مردم اهواز تماس گرفتم و حتی به او پیامک دادم ولی جوابگو نبوده است. همچنین آقای الباجی و آقای ساری نیز به همین صورت جوابگوی ما نبودند و باید بگویم از فردا نمایندگان مجلس، مدیران گروه ملی و بانک ملی و همین طور دیگر مسولان استان جمع شوند و بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن ما قراردادش 14 اردیبهشت ماه تمام می‌شود و چطور می‌خواهد طلب خود را از باشگاه دریافت کند. ما امروز تا پیش از بازی با سایپا جوراب نداشتیم و این مسئله تا کجا و تا کی؟ لیوان هم که باشد دیگر لبریز می‌شود.

پورموسوی بیان کرد: بازیکنانم از من خواستند که دیگر از آن‌ها خواهش نکنم که به تمرین‌ها برگردند، مگر اینکه مشکلات حل شود. به هر حال ما تا زمانی که پول بازیکنان را ندهند تمرین نمی‌کنیم و باید بگویم در بحث محرومیت طیبی هیچ کس از ما دفاع نکرد ولی ما شانه خالی نمی‌کنیم. با این برد می‌توانستیم به کسب سهمیه امیدوار شویم که به تک امتیاز رسیدیم.

وی عنوان کرد: اگر مشکلات حل نشود، از فردا تیمی به اسم استقلال خوزستان هم نیست. بازیکنانم در رختکن به این جمع‌بندی رسیده‌اند که دیگر تمرین نکنند و من هم دیگر از بازیکنانم نمی‌خواهم که به تمرین برگردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تمام تلاش‌مان را کردیم که مردم خوزستان را شاد کنیم ولی شرمنده آن‌ها هستیم و باید بگویم اگر مشکلات حل شود، در آسیا جبران می‌کنیم.

وی گفت: بازیکنان ما عمل جراحی می‌کنند و خودشان هم هزینه آن را پرداخت می‌کنند. این زشت است و تیم‌داری نیست و محلات است.

پورموسوی در پایان با انتقاد نسبت به اینکه سازمان لیگ تاکنون پاداش قهرمانی این تیم را پرداخت نکرده است، گفت: سازمان لیگ به ما گفته که دادن پاداش حرام است و چرا تا به ما رسید این گونه شد؟
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار