تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: روحیه‌ام برای کار در فوتبال خسته است
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان به دنبال کسب امتیاز بود
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان به دنبال کسب امتیاز بود.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: پیش از بازی هم پیش‌بینی می‌کردیم که دیدار سختی داشته باشیم. ما در ابتدا به فکر کسب سه امتیاز بودیم و همچنین به این فکر هم بودیم که اگر به سه امتیاز نرسیدیم یک امتیاز را حفظ کنیم چرا که شرایط جدول به صورتی است که تیم‌های پایین جدول برای فرار از سقوط به دنبال یک امتیاز هم هستند.

وی بیان کرد: ما امروز سعی داشتیم استقلال خوزستان را کنترل و مهار کنیم ولی گرما در نیمه اول ما را اذیت کرد و شرایط برای ما خوب نبود. بازیکنانم اشتباهاتی داشتند و باید بگویم در نیمه نخست دو تیم چیز خاصی ارائه ندادند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و کیفیت بازی بالا رفت و دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر به دست آوردند. به نظر من امتیازها عادلانه تقسیم شد.

وی بیان کرد: جایگاه فعلی‌مان مورد دلخواه‌مان نیست و اگر شرایط جدولی ما خوب بود بازیکنانم توانایی‌شان را بیشتر نشان می‌دادند تا حتی در این بازی به پیروزی برسیم. به هر حال فصل خوبی برای سایپا نبود و همین که امروز به یک امتیاز رسیدیم برایمان رضایت‌بخش بود.

فرکی بیان کرد: متاسفانه برای ما از ابتدا اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم از تمام پتانسیل‌مان استفاده کنیم اما اکنون حرکت رو به جلویی داریم. درباره لیگ هم باید بگویم فراز و نشیب‌هایی داشت و بر خلاف سه، چهار دوره قبلی، زودتر از پایان لیگ قهرمان آن مشخص شد و شاید در ادامه جذابیتی نداشته باشد.

وی در پایان درخصوص آینده‌اش گفت: من از فردای خودم باخبر نیستم و نمی‌دانم تقدیر چیست ولی باید بگویم بی‌نهایت از فوتبال خسته‌ام و اکنون روحیه‌ام خسته است. من در 6-7 سال گذشته نتوانسته‌ام حتی 5 روز هم با خانواده‌ام باشد و روحیه‌ام خیلی مناسب نیست اما عاشق فوتبالم و افتخارم این است که در فوتبال نقشی ایفا کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار