تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۵۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان
سازمان اداری و استخدامی جزئیات افزایش ۱۰ تا ۲۷ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان را تشریح کرد
سازمان اداری و استخدامی جزئیات افزایش ۱۰ تا ۲۷ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان را تشریح کرد.

سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد، افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به نرخ تورم به میزان 10% اعلام شد که 3% بیشتر از نرخ تورم اعلام شده است.

در جلسه مورخ 20/01/1396 هیأت محترم وزیران ، ضریب حقوق کارکنان دستگاههای اجرایی و میزان افزایش حقوق بازنشستگان ، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به تصویب رسید.

براساس قانون به دولت اختیار داده شده است به منظور حفظ قدرت خرید کارکنان دستگاههای اجرایی ، متناسب با نرخ تورم نسبت افزایش حقوق کارکنان اقدام نماید.

از این رو و براساس مصوبه شماره 5700/ت54204 هـ مورخ 26/01/1396، دولت تدبیر و امید با توجه به نرخ تورم سال 1395 که به میزان 7% اعلام شده است درجهت بهبود وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان دستگاههای اجرایی ، حقوق کلیه حقوق بگیران اعم از کارکنان دولت و موسسات عمومی غیردولتی بیش از نرخ تورم و به میزان ده درصد افزایش یافته است. همچنین در اجرای بند (ب) تبصره (12) بودجه سال 1396 کل کشور حداقل حقوق کارکنان با 15 درصد افزایش به میزان 10 میلیون و 350 هزار ریال تعیین شده است.

اضافه می‌نماید، براساس مصوبه 5708/ت 54204هـ مورخ 26/01/1396 در مورد افزایش حقوق بازنشستگان وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، علاوه بر افزایش درصدی حقوق، در اجرای بند (هـ) تبصره (12) قانون بودجه سال 1396 کل کشور جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان سطوح پایین از افزایش بین 10 تا 27 درصد برخوردار خواهد شد به نحوی که حقوق هیچ بازنشسته‌ای کمتر از مبلغ یک میلیون و 150 هزار ریال نخواهد بود و جداول مربوط به افزایش امتیازات گروههای شغلی پایین تر از 20 میلیون ریال بازنشستگان حداکثر ظرف یک هفته از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م گاطعی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
اگه ما کارمند دولتیم هرساله هرچی افزایش حقوق میدن به غیر از تورم از میزان اضافه کار ومطالبات انقدر کم میکنن تا تقریبا چیزی که اضافه نمیشه از سالهای قبلش کمتر میشه
:
:
:
آخرین اخبار