تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۴۵۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمله ارتش یمن به مواضع نظامیان عربستان در جیزان
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روزگذشته شنبه مواضع نظامیان عربستانی در روستای الغاویه و اطراف جیزان را مورد حمله قرار دادند.
 ستاد اطلاع رسانی جنگی یمن، روز گذشته تصاویر حمله توپخانه ای ارتش وکمیته های مردمی به سمت روستای الغاویه را برغم بمباران شدید این منطقه، توسط هواپیماهای عربستانی وهدف قرار دادن مستقیم محل استقرار نظامیان عربستانی را پخش کرد.
همچنین ستاد اطلاع رسانی جنگی یمن، استقرار و پیشروی یگان های ارتش و کمیته های مردمی به سمت مواضع نظامی عربستان و نزدیک شدن قهرمانان به اماکن مورد حمله علی رغم بمباران عربستان را نشان داد.
ستاد مذکور حمله مستقیم نیروهای یمنی به مرکز نظامی عربستان و یگان مهندسی ارتش یمن را که به سرعت به سمت مواضع نظامی عربستان پیشروی می کرد، نشان داد.
این تصاویرحاکی از حمله نیروهای یمنی به تپه های عربستانی مشرف بر جاده اصلی روستای الغاویه وتسلط ارتش وکمیته های مردمی بر اماکن نظامی عربستان و فرار نظامیان عربستانی و خودروی نظامی آنها که به سمت جاده اصلی در کنار اهداف مورد حمله فرار می کرد همچنین انفجار یگان مهندسی نظامی محل استقرار نظامیان عربستانی و فرار آنها است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار