تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۴۵۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار به ساکنان مناطق پائین دست رودخانه دز؛
افزایش دبی رودخانه دز تا ساعات دیگر
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه دبی رودخانه دز تا ساعاتی دیگر افزایش می یابد از ساکنان مناطق پائین دست خواست از حریم این رودخانه فاصله بگیرند
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه دبی رودخانه دز تا ساعاتی دیگر افزایش می یابد از ساکنان مناطق پائین دست خواست از حریم این رودخانه فاصله بگیرند.

عبدالحسین پوررکنی روز یکشنبه در نشست کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی دزفول در سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی این شهرستان افزود:در حال حاضر دبی رودخانه دز حدود 270 مترمکعب بر ثانیه می باشد که طبق اعلام سد دز تا ساعاتی دیگر بین 500 -550 متر مکعب بر ثانیه افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه نگرانی بابت افزایش دبی رودخانه دز وجود ندارد گفت:به ساکنان مناطق پائین دست رودخانه دز اطلاع داده شده تا برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ازحریم این رودخانه فاصله بگیرند.

پوررکنی همچنین با اشاره به حادثه غرق شدن سه نفر در رودخانه دز در روز جمعه گفت: یکی از این افراد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد ولی اجساد 2 نفر دیگر تاکنون پیدا نشده است.

وی افزود:با هماهنگی صورت گرفته روز شنبه دبی رودخانه دز برای عملیات جست و جو برای یافتن اجساد کاهش یافت اما تلاش غواصان تا ساعت 22 شنبه شب نتیجه نداد ضمن اینکه با افزایش دبی رودخانه دز امروز امکان جست و جو نیست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار