تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۵۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ورزش و جوانان تاکید کرد:
نیاز مبرم اندیمشک به خانه کشتی
سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک با بیان این‌که پایگاه قهرمانی کشتی فرنگی ایران در اندیمشک است، در حالی که از امکانات و شرایط عادی برخوردار نیست، گفت: ساخت خانه کشتی یک نیاز مبرم در این شهرستان است
سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک با بیان این‌که پایگاه قهرمانی کشتی فرنگی ایران در اندیمشک است، در حالی که از امکانات و شرایط عادی برخوردار نیست، گفت: ساخت خانه کشتی یک نیاز مبرم در این شهرستان است.

کیومرث آریان‌متین با اشاره به بازدید چند روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پروژه‌های ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: اندیمشک دارای چندین پروژه ورزشی است که سال‌ها است رها شده‌اند. ورزشگاه کوی نور یکی از این پروژه‌ها است که البته یکی دو هفته‌ای است که مجددا عملیات بازسازی آن آغاز شده است. برداشت کامل چمن، زهکشی، اصلاح سیستم آبیاری، کشت مجدد چمن، تعمیر فنس‌های محوطه و بازسازی نورافکن ورزشگاه، از جمله اقداماتی است که در حال انجام می‌باشد. این ورزشگاه سه هزار نفری و در یکی از مناطق محروم اندیمشک قرار دارد. همچنین این ورزشگاه دارای یک سالن چندمنظوره است و بیشتر بودجه آن از طریق نفت و بخشی از آن هم از طریق اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: تکمیل و استانداردسازی زورخانه باستانی اندیمشک هم در دستور کار است و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین‌ماه به بهره‌برداری برسد. همچنین قرار است ساخت ورزشگاه شش هزار نفری اندیمشک هم آغاز شود که بودجه آن، از طریق نفت اختصاص پیدا کرده است و در کل نزدیک به شش میلیارد تومان برای ساخت این ورزشگاه در نظر گرفته شده است که فاز اول آن که شامل زهکشی، کشت چمن و ساخت استیج‌ها است به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به دیگر پروژه‌های موجود در این شهرستان، عنوان کرد: عملیات ساخت استخر 9 دی اندیمشک، از سال 88 شروع شد که پس از تعطیلی چندساله، مجددا در سال جاری آغاز به کار کرد و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود خردادماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: احداث پیست موتورسواری فدک اندیمشک نیز در دستور کار است و بودجه آن از طریق وزارت نفت تامین خواهد شد. استاندار خوزستان و نماینده و فرماندار شهرستان نیز تاکید دارند که این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد. تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص داده شده است که باید دید چقدر از این مبلغ تخصیص داده می‌شود.

آریان‌متین بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در سفر خود به اندیمشک، از پایگاه قهرمانی کشتی فرنگی ایران که در اندیمشک است نیز بازدید کرد. این پایگاه، سالنی است که از امکانات و شرایط عادی برخوردار نیست، در حالی که تمام استعدادهای کشتی فرنگی کشور از این مکان رشد می‌کنند. حیدری در بازدید خود دستور داد که رنگ‌آمیزی، اصلاح سیستم روشنایی، خرید ضربه‌گیر، آدمک تمرینی، تعمیر سرویس بهداشتی و تهیه ترانس برق و همچنین نصب چند دستگاه کولر، برای این سالن انجام شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 1700 نفر به بیمه‌شدگان ورزشی شهرستان اضافه شده‌اند و در حال حاضر هفت هزار ورزشکار سازمان یافته که کارت بیمه ورزشی دارند، داریم. اندیمشک در ورزش خوزستان حرف اول را می‌زند و در بیش از 10 رشته ورزشی قهرمان داریم و این در حالی است که از نظر امکاناتی و تجهیزاتی ضعیف هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: سالن چند منظوره 2500 نفری از دیگر پروژه‌های شهرستان است که 18 سال راکد بود و اکنون روند آماده‌سازی آن از سر گرفته شده است. این پروژه در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چهار میلیارد تومان از طریق وزارت نفت برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین پیش از نوروز امسال، استاندار خوزستان در شورای اداری شهرستان، قول ساخت خانه کشتی را هم که نیاز مبرم شهرستان است، داد و به معاون برنامه و بودجه خود جهت تسریع در آغاز ساخت آن، تاکید کرد و باید بگویم این پروژه با توجه به علاقه‌مندی مردم شهرستان به رشته کشتی، می‌تواند بسیار به ما کمک کند. همچنین جا دارد از نماینده و فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت پیگیری روند ساخت پروژه‌های شهرستان قدردانی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار