تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در آبادان معرفی شد
مشاور رسانه‌ای فرماندار ویژه آبادان از انتخاب هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در این شهرستان خبر داد
مشاور رسانه‌ای فرماندار ویژه آبادان از انتخاب هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در این شهرستان خبر داد.  

محسن سیف با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشستی که به‌منظور انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آبادان برگزار شد، با حضور تعدادی از معتمدان محلی مورد تایید هیات نظارت با اکثریت آرا، 14 عضو اصلی و علی‌البدل این هیأت انتخاب شدند.

وی افزود: بر این اساس قاسم رکابدار، سلمان سهیم‌پور، حسن مختاری، سعید ایثاری، جبار عبودزاده، سیدصالح بلادی، ناجی فرحانی‌صدر، سعید صفری و هادی شمیل‌پور به‌عنوان 9 عضو اصلی هیأت اجرایی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آبادان معرفی شدند.

مشاور رسانه‌ای فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این نشست پس از تبیین قانون هیأت اجرایی و اهمیت آن در برگزاری انتخابات، رعایت قانون، بی‌طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم را از وظایف اصلی هیات‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: هیات اجرایی باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات به‌عنوان نماینده مردم و مسئول برگزاری، تلاش کند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری هم‌زمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار