تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۵۱۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس امور تاکسیرانی شهرداری ایذه خبر داد:
افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در ایذه
رئیس امور تاکسیرانی شهرداری ایذه از افزایش 30 درصدی نرخ کرایه های تاکسی شهری خبر داد
رئیس امور تاکسیرانی شهرداری ایذه از افزایش 30 درصدی نرخ کرایه های تاکسی شهری خبر داد.

مظفر کیانی امروز با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی درون شهری اظهار کرد: با توجه به تصمیمات صورت گرفته و مصوبات انجام شده نرخ جدید کرایه‌های تاکسی با 30 درصد افزایش ابلاغ شد.

وی افزود: از آنجایی‌که در سال گذشته 130 تاکسی شهری نوسازی شد و برنامه نوسازی برای امسال نیز ادامه خواهد داشت، هزینه پرداختی اقساط وام بیمه این قشر بالاتر رفته و از این رو درآمدهای صورت گرفته کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد.

رئیس امور تاکسیرانی شهرداری ایذه با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری نیز 130 تاکسی نو به ناوگان عمومی شهری اضافه خواهد شد تصریح کرد: این اقدامات به منظور افزایش سطح کیفیت خدمات به شهروندان صورت گرفته و امیدواریم باعث رضایت عمومی شود.

کیانی گفت: با اقدامات صورت گرفته به‌زودی شاهد راه‌اندازی تعاونی تاکسی داران ایذه خواهیم بود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات برای این قشر بالا می‌رود و در کنار آن نیز کارها نیز قانون مندتر شده و در صورت مشاهده هر نوع بی‌قانونی نیز به طور جدی با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: نرخ کرایه‌های شهری ایذه تا پایان سال گذشته 600 تومان در هر مسیر بود و پس از تصویب نرخ‌نامه جدید این مبلغ به 800 تومان افزایش یافت.

کیانی در پایان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی با شماره تلفن 43622015 تماس حاصل کرده و یا به دفتر امور نظارت بر فعالیت تاکسی‌های شهری تاکسیرانی ایذه در محل شهرداری مراجعه کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه
:
:
:
آخرین اخبار