تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۵۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه خرمشهر:
برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در خرمشهر
فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در خرمشهر، گفت: ما در انتخابات به دنبال اجرای قانون و عدم حمایت از شخص و یا گروه خاصی هستیم
فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در خرمشهر، گفت: ما در انتخابات به دنبال اجرای قانون و عدم حمایت از شخص و یا گروه خاصی هستیم.

ولی‌الله حیاتی در نشست شورای اداری شهرستان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در ماه آینده، اظهار کرد: بنای ما در انتخابات بر اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری است، ما از هیچ جریان، تشکل و گروهی حمایت نمی‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مبنای ما قانون است و گوش ما به فرمان مقام معظم رهبری است، دشمنان در انتخابات چشم طمع به کشور ما دوخته‌اند، اما مردم که از ولی نعمت‌های انقلاب و رکن رکین برای کشور هستند، هر زمان که استکبار شاخ و شانه می‌کشد، مردم با آنها تقابل بزرگی انجام می‌دهند.

فرماندار ویژه خرمشهر ولایت‌فقیه را یکی از اصول انقلاب دانست و گفت: بیش از سه دهه از انقلاب می‌گذرد، اما کشور و انقلاب ما به برکت مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه در مرحله پویا، اعتلا و عزت قرار دارد.

حیاتی عنوان کرد: ما باید به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و از هیچ جناحی حمایت نمی‌کنیم، ما در انتخابات به دنبال حضور حداکثری مردم و بی طرفی هستیم، همه مدیران باید بدانند که استفاده از امکانات اداری تخلف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: هر کس که بخواهد تمرد کند، آن را به مراجع قضائی معرفی خواهیم کرد و ما در این امر با کسی شوخی نداریم، بی‌طرف و قانون‌مدار هستیم چرا که ما مجری این انتخابات هستیم.

فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر اینکه ما آخرت خود را برای دنیای دیگران نمی‌فروشیم، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری تمهیداتی صورت گرفته است و هر کس که صلاحیت آن مورد تائید شورای نگهبان قرار بگیرد، برای ما محترم است و ما موظف هستیم که بستر را برای فعالیت آنها فراهیم کنیم.

حیاتی عنوان کرد: ما با توجه به اینکه سال گذشته در بحث انتخابات در میان پنج شهر برتر قرار گرفتیم، به عنوان پایلوت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی معرفی شدیم که نیروهای ما در حال آموزش هستند و همچنین مردم نیز توسط صدا‌و‌سیما در این مورد آموزش خواهند دید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار