تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
قسط عقب افتاده بازسازی کارخانه قند شوش پرداخت شد
با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی قسط عقب افتاده بازسازی کارخانه قند شوش پرداخت شد
فرماندار شوش گفت: با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی قسط عقب افتاده بازسازی کارخانه قند شوش پرداخت شد.

رضا نجاتی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از مدتی تاخیر یکی از اقساط اعتبار بازسازی شرکت قند صبح امروز به مبلغ ده میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت و در اختیار هیئت اجرای بازسازی شرکت قند قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات بازسازی این شرکت، راه اندازی این کارخانه را تحول چشمگیر در اقتصاد منطقه توصیف کرد و افزود: با تاخیر  در پرداخت اقساط نگرانی‌هایی در خصوص بازسازی و راه اندازی شرکت قند در زمانبندی مناسب به وجود آمده بود.

فرماندار شوش با بیان اینکه حدود 3هزار و 500تن چغندر در شوش کاشته شده است یادآور شد: این محصول با طی مسافت‌های زیاد و مشکل حمل و نقل به کارخانه‌های قند استان‌های همجوار فروخته می شود که در صورت راه اندازی شرکت قند شوش با یرطرف شدن این مشکل تحول چشمگیری در بخش کشاورزی منطقه ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارخانه قند شوش در سال 54 تاسیس و در سال 63 به بهره‌برداری رسید؛ این کارخانه پس از تعطیلی در سال 82و با اعلام ورشکستگی در اختیار اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه قرار گرفت.

کارخانه قند شوش با پیگیری‌های نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از اواخر سال 94 با قرارگرفتن در فهرست حمایت از صنایع ورشکسته وارد عملیات بازسازی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار