تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش زود هنگام نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هشتمین جشنواره کشوری فرهنگی وزارت بهداشت
در این مراسم، نفرات اول تا سوم برگزیده در بخش‌های اعلام شده، با اهداء لوح جشنواره و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند
درخشش زود هنگام نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هشتمین جشنواره کشوری فرهنگی وزارت بهداشتدکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که ۲۶ فروردین ماه با حضور دانشجویانی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسرکشور در تهران برگزار شد، گفت: آرزویم این بود که محیط دانشگاه‌ها علاوه بر کسب علم و دانش فرصتی برای کشف استعدادهایی باشد که خداوند در نهاد ما قرار داده است.

وی گفت: دکتر روحانی خیلی دوست دارند که در ایام برگزاری جشنواره در جمع شما حاضر شوند و ضمن بازدید از فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی و هنری جشنواره با شما به گفت و گو بنشینند.

وزیر بهداشت ابراز بیان داشت: امیدوارم دکتر روحانی افتخار حضور در جمع شما دانشجویان عزیز را بیابد. از شما می‌خواهیم برای سلامتی ایشان دعا کنیم و از خداوند بخواهیم که دکتر روحانی به آرزوهایی که برای کشور و مردم دارد، دست پیدا کند.

هاشمی همچنین با قدردانی از کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزارت خانه برای برگزاری جشنواره هشتم، گفت: محیط دانشگاه باید فرصتی برای کشف استعدادها باشد و این میسر نمیشود مگر در سایه کسب دانش و مهارتی که خداوند در نهاد انسان قرار داده است.

وزیر بهداشت، در پایان برگزاری جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت را مثبت و موثر ارزیابی کرد و گفت: این برنامه حرکت خوبی است که از آن استقبال قابل توجهی صورت گرفته است.

گفتنی است در این مراسم، نفرات اول تا سوم برگزیده در بخش‌های اعلام شده، با اهداء لوح جشنواره و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند که اسامی برگزیدگان جشنواره از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شرح زیر است:

نفر اول بخش "پوستر": مصطفی عزیزپور (پرسنل حراست دانشگاه)

نفر اول بخش "نثر ادبی": فرزانه شریفات (دانشجوی دانشگاه)

نفر اول بخش "داستان کوتاه": فرزانه شریفات (دانشجوی دانشگاه)

نفر دوم بخش "شعر کلاسیک": فرزانه شریفات (دانشجوی دانشگاه)

نفر دوم بخش "فیلمنامه": زینب لویمی (پرسنل بیمارستان رازی اهواز)

نفر دوم بخش "فیلم کوتاه": زینب لویمی (پرسنل بیمارستان رازی اهواز)


:
:
:
آخرین اخبار