تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی علی‌رغم دعوت نشدن: در اردوی تیم‌ملی شرکت می‌کنم!
دارنده نشان برنز کشتی فرنگی المپیک ریو که به اردوی اخیر تیم‌ملی دعوت نشده است می‌گوید، 28 فروردین‌ماه برای حضور در اردوی تیم‌ملی راهی تهران می‌شوم و مانند تمام کشتی‌گیران دعوت شده، تمریناتم را آغاز می‌کنم
دارنده نشان برنز کشتی فرنگی المپیک ریو که به اردوی اخیر تیم‌ملی دعوت نشده است می‌گوید، 28 فروردین‌ماه برای حضور در اردوی تیم‌ملی راهی تهران می‌شوم و مانند تمام کشتی‌گیران دعوت شده، تمریناتم را آغاز می‌کنم.

سعید عبدولی در خصوص دعوت نشدنش به اردوی اخیر تیم‌ملی، اظهار کرد: به این صورت نیست و من 28 فروردین‌ماه برای حضور در اردوی تیم‌ملی راهی تهران می‌شوم و ان‌شاءالله مانند تمام کشتی‌گیران دعوت شده، تمریناتم را آغاز می‌کنم. من برای مسابقات جهانی و کشورهای اسلامی آماده می‌شوم.

وی در خصوص شرایطش هم عنوان کرد: در حال حاضر تمریناتم را در شهرستان دنبال می‌کنم و همچون گذشته مصمم هستم و دلیل آن هم مسابقات جام‌جهانی اخیر است، چرا که در این رقابت‌ها برابر کشتی‌گیر روس شکست خوردم و این داغی است که روی دلم مانده است و باید در رقابت‌های آینده اگر این کشتی‌گیر بالا آمد، او را شکست دهم و جبران کنم.

این فرنگی‌کار اندیمشکی بیان کرد: در مسابقات جام‌جهانی، حریف روسی سر زدن را شروع کرد ولی داور خطای او را نمی‌‌گرفت و همین باعث شد که من هم این کار را انجام دهم. باید بگویم داوران تیم روسیه را قهرمان کردند، نه کشتی‌گیران این تیم. داوران برابر روسیه حق دو کشتی‌گیر ما را ضایع کردند. تاکتیکی که حریف روسی به واسطه سر زدن در پیش گرفته بود، تاکتیک کشتی‌گیران زرنگ بود و همین هم باعث شد که به پیروزی برسد. اگر او سر نمی‌زد، کشتی ما جنگنده و جالب می‌شد و به خوبی پیش می‌رفت.

وی افزود: البته باید بگویم حضور من در مسابقات جام جهانی مشخص نبود، چرا که درگیر ساخت خانه‌ام بودم و آن موقع شش ماه از کشتی دور بودم و با اصرار مربیان، کشتی گرفتم و اگر شرایطم بهتر بود، مطمئناً حریف روسی را شکست می‌دادم.

عبدولی در خصوص نامناسب بودن سالن کشتی اندیمشک نیز عنوان کرد: سالن خوبی نداریم ولی سعی می‌کنیم تمرینات مدنظر را انجام دهیم. ما یاد گرفته‌ایم که بدون هیچ امکاناتی کار کنیم و این کار از کودکی برای من عادت شده است ولی اگر امکانات بهتری داشته باشیم، بدون شک در روند کاری‌مان تاثیرگذار است و نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید امسال برخلاف سال گذشته منظم‌تر در اردوهای تیم‌ملی حضور پیدا کنید؟ گفت: بله، چنین هدفی دارم و می‌خواهم منظم‌تر باشم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار