تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۴۵۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان به عتبات عالیات
مسوول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از اعزام چهار نفر از برگزیدگان مسابقات استانی به عتبات عالیات خبر داد
مسوول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از اعزام چهار نفر از برگزیدگان مسابقات استانی به عتبات عالیات خبر داد.

حسین براتی، مسوول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان این مطلب گفت: با توجه به برگزاری چندین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد، ستاد عالی کانون‎های مساجد کشور در نظر دارد تعدادی از قاریان و حافظان برتر جشنواره را به عتبات عالیات اعزام کند.

وی با بیان این‎که این کاروان قرآنی ١٥ نفره، امروز ( ٢٨ فروردین) به سمت ایلام حرکت می‎کند و برپایی محفل انس با قرآن و دیدار با امام جمعه ایلام از جمله برنامه های آن است، تصریح کرد: قاریان و حافظان اعزامی به مدت چهار روز در عتبات عالیات حضور خواهند داشت.

براتی، با اشاره به این‎که معرفی این ظرفیت‎های قرآنی به جامعه قرآنی از طریق برپایی محافل انس با قرآن کریم صورت می گیرد، اضافه کرد: در مجموع ١٠ محفل قرآنی توسط قاریان و حافظان قرآنی برگزیده جشنواره در حرم امام حسین(ع) و حرم امام علی(ع) در کربلا و نجف برگزار می‎شود.

وی حمایت از استعدادهای قرآنی که به واسطه جشنواره شناسایی شده‎اند و استمرار و توسعه ارتباط با قاریان و حافظان برگزیده جشنواره از طریق این حرکت قرآنی را از جمله اهداف این برنامه عنوان کرد و ادامه داد: از استان خوزستان چهار قاری و حافظ در این کاروان قرآنی حضور دارند.

وی افزود: سیدجاسم موسوی از کانون فرهنگی هنری صافات مسجد صاحب‎الزمان (عج) اهواز، سیدمهدی موسوی‎نسب از کانون ثارالله مسجد امام جعفر صادق(ع) اهواز، علی زمانی‎راد کانون حجت ابن الحسن(ع) مسجد حجت‎ابن‎الحسن(ع) دزفول و کاظم آذرپیرا از کانون نیایش مسجد امام حسین(ع) کارون از خوزستان این کاروان قرآنی را در سفر به عتبات عالیات همراهی می‎کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار