تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاري نمايشگاه الکامپ و آموزش در نمايشگاه بين المللي خوزستان
نخستين نمايشگاه آموزش و صنايع وابسته و نمايشگاه تخصص کامپيوتر ، الکترونيک ، ارتباطات ، سيستمهای حفاظتي و امنيتي با حضور 80 واحد از استانهای مختلف در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان خوزستان برگزار مي گردد.
نمایشگاه جدید اهواز یکی از سرآمدترین نمایشگاه های کشور خواهد شدخوزنیوز: نخستين نمايشگاه آموزش و صنايع وابسته و نمايشگاه تخصص کامپيوتر ، الکترونيک ، ارتباطات ، سيستمهای حفاظتي و امنيتي  با حضور 80 واحد از استانهای تهران ، اصفهان ، يزد ، خراسان رضوی ، فارس و خوزستان در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان خوزستان  برگزار مي گردد.

مديرعامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي خوزستان گفت : نمایشگاه الکامپ در قالب دو بخش‌ دولتی و خصوصی برگزار می‌شود و در بخش دولتی این نمایشگاه ادارات خدمات‌رسان به مردم حضور دارند و در بخش خصوصی نیز شرکت‌هایی که در تفاهم‌نامه همکاری وزارت ارتباطات و استان خوزستان شرکت داشته‌اند، حضور پیدا می‌کنند
رحيم جليلي افزود : در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، مشاوره ، آموزش ، امنیت اطلاعات ، اینترنت ، اتوماسیون اداری ، دوربین های مدار بسته تجارت الکترونیکی ، محتوای الکترونیکی ، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه ارائه می شود.
وی گفت :نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید همزمان با نمايشگاه الکامپ نخستين نمايشگاه آموزش و صنايع وابسته برگزار مي گردد.
جليلي افزود :معرفی آخرین فناوری های هوشمند سازی و آموزش الکترونیک را مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه دانست و اظهار کرد: ارائه توانمندی های صنایع و شرکت های استان خوزستان و سایر استان ها در زمینه ساخت و ساز فضاهای آموزشی، معرفی شرکت های تولید کننده نرم افزارها و برنامه های رایانه ای آموزشی و آشنایی و تبادل تجربه بین مدیران و صاحبان مشاغل آموزشی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه  است.
اين نمايشگاه 28 فروردين لغايت 1 ارديبهشت ماه سال جاري همه روزه از ساعت صبح 10 از ساعت الي13 عصر 17 الي22 پذيراي بازديد کنندگان، کارشناسان، صاحبان صنايع و متخصصان گرامي مي باشد .
:
:
:
آخرین اخبار