تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۴۵۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز عشایر خوزستان:
30 درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود
حدود 30 درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود؛ امیدواریم روزی برسد که فرزندان ما در بهترین فضا های آموزشی مشغول به تحصیل باشند
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز عشایر خوزستان گفت: امروز شاهد هستیم که حدود 30 درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود؛ امیدواریم روزی برسد که فرزندان ما در بهترین فضا های آموزشی مشغول به تحصیل باشند.

توکلی در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش عشایر استان که امروز، دوشنبه 28 اسفندماه در تالار شهید مطهری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که حدود 30 درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود.

وی افزود: البته ایرانیان همیشه در این زمینه مطرح بوده‌اند؛ به طوری که پس از هشت سال جنگ تحمیلی کار مدرسه‌سازی را همین خیرین انجام دادند. امیدواریم روزی برسد که فرزندان ما در بهترین فضا های آموزشی مشغول به تحصیل باشند.

همچنین در این مراسم رضا زدوار مدیر مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان، گفت: متأسفانه امروز یکی از مشکلات جامعه این است که مردم تنها به ظاهر مسائل توجه می‌کنند و همه چیز را در ظاهر می‌بینند. خیرین کسانی هستند که به عمق مطالب توجه بیشتری داشته‌اند.

وی افزود: برای حل مشکلات عشایر باید ابتدا تعادلی را که سال‌هاست در آموزش و پرورش عشایر در مقایسه با شهرهای بزرگ بهم خورده است، برطرف کنیم؛ در بخش فضاهای آموزشی حداقل 110 فضای آموزشی در مناطق عشایری ایجاد شده و در نوسازی مدارس اولویت و توجه، فقط و فقط آموزش و پرورش عشایر است.

در این جشنواره از حدود یک‌صد خیر مدرسه‌ساز آموزش و پرورش عشایر خوزستان تجلیل شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار