تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۵۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
عملیات ساخت دومین نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک بزودی آغاز می‌شود
عملیات اجرایی دومین نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان اندیمشک که با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود، بزودی آغاز خواهد شد
فرماندار اندیمشک گفت: عملیات اجرایی دومین نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان که با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود، بزودی آغاز خواهد شد.

پیمان جهانگیری اظهار کرد: این نیروگاه در فضایی به مساحت 50 هکتار و با ظرفیت 500 مگاوات احداث می‌شود و سرمایه‌گذار این نیروگاه شرکت پانا انرژی و پیمانکاران آن شرکت جهان پارس و توسعه دنا است.

وی افزود: در خصوص بحث واگذاری زمین این نیروگاه با مدیرعامل و سایر مسئولان جلسه‌ای تشکیل داشتیم و خوشبختانه زمین مورد نیاز این نیروگاه تامین شده است و در تلاش هستیم هر چه زودتر عملیات ساخت را شروع کنیم.

جهانگیری با بیان این‌که با احداث این نیروگاه 2 هزار فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد می‌شود، تصریح کرد: زمان ساخت این نیروگاه حدود 30 تا 36 ماه طول می‌کشد و اعتباری که برای این نیروگاه در نظر گرفته شده 1200 میلیارد تومان است.

وی در خصوص دیگر طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مشاغل خانگی در روستاها می‌تواند اشتغال بالایی ایجاد کند که از جمله این مشاغل قالی‌بافی است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در سال جاری در حرفه قالی‌بافی که اکنون حدود هزار نفر خانم مشغول به این حرفه هستند، به اشتغال خوبی دست یابیم.

جهانگیری گفت: در خصوص قالیبافی جلسات آموزشی و کارگاه‌های مربوطه برگزار شده است و همچنین تلاش می‌کنیم تا بازار فروش آن در آینده با مشکلی مواجه نشود و بافندگان بتوانند محصولات خود را به راحتی عرضه کنند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار