تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبرداد:
برگزاری انتخابات الکترونیکی در 4 شهرستان
جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان با حضور اعضای کمیته های مختلف ستاد برگزار و در این جلسه مصوب شد در 4 شهرستان خوزستان انتخابات الکترونیکی برگزار شود
جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان با حضور اعضای کمیته های مختلف ستاد برگزار و در این جلسه مصوب شد در 4 شهرستان خوزستان انتخابات الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوزستان در ابتدای این جلسه دکتر علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات خوزستان با ابراز رضایت مندی از روند کار ستاد در استان گفت: خوشبختانه روند کار ستاد انتخابات استان در مرکز و شهرستان ها خوب پیش می رود و تمام شاخص های موجود وضعیت خیلی خوبی را نشان می دهد. انشالله وضعیت تا پایان انتخابات این گونه پیش برود.

وی همچنین افزود: هیات اجرایی انتخابات استان تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به الکترونیکی برگزار کردن انتخابات در 4 حوزه انتخابیه اظهارکرد:هماهنگی های لازم جهت برگزاری انتخابات الکترونیک در 4 شهرستان صورت گرفته و ملزومات مورد نیاز این بخش تامین شده است.همچنین برخی فرمانداران شهرستان های دیگر خوزستان در آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات الکترونیک اعلام کرده اند اما باید منتظر پاسخ وزارت کشور در این خصوص باشیم.

همچنین فضل الله پور دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان با تاکید بر سرکشی از ستاد انتخابات شهرستان ها خاطرنشان کرد: سرکشی از ستاد انتخابات شهرستان ها بصورت روزانه از طرف ستاد استان انجام شود و گزارشی از کمبود ها و نیاز ها ارائه گردد.

وی فعالیت هیات بازرسی را در شهرستان ها مهم برشمرد.

سید لطف الله هاشمی رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان خوزستان تصریح کرد:هیات بازرسی ستاد انتخابات در استان و شهرستان ها با برگزاری جلسات مستمر مشغول به فعالیت است در شهرستان ها 724 بازرس در نظر گرفته شده است.

محسن سزاری رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان خوزستان گفت:دوره های آموزشی صندوق الکترونیک در حال برگزاری است.
:
:
:
آخرین اخبار