تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان خوزستان:
شرایط فعالیت بخش خصوصی در خوزستان تسهیل شود
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: بخش خصوصی باید کسب منفعت کند و باید شرایط برای این بخش مهیا و امور برای آن‌ تسهیل شود
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: بخش خصوصی باید کسب منفعت کند و باید شرایط برای این بخش مهیا و امور برای آن‌ تسهیل شود.

فرشید پورحاجت در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز، 29 فروردین ماه  در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید یک سیاست‌گذاری کلی و فرآیندهایی را در سال پیش رو برای بخش خصوصی ترسیم کنیم.

وی افزود: دولت در تلاش است تا موانع پیش روی بخش‌های اقتصادی را رفع کند. ما همیشه دولت را نقد می‌کنیم، اما بخش خصوصی نیز باید خود را نقد کند.

پورحاجت تصریح کرد: باید تقویت بخش خصوصی در استان انجام شود و فعالان اقتصادی بتوانند خود را به استانداردها و شاخص‌های مطلوب جهانی برسانند. برای دستیابی به این امور باید تشکیل هلدینگ‌های بزرگ در دستور کار قرار گیرد، در غیر این‌صورت نمی‌توانیم در هیچ جای دنیا با شرکت‌های بزرگ رقابت کنیم.

وی عنوان کرد: باید به دنبال آن باشیم تا بخش خصوصی را تقویت کنیم و بحث موانع کسب‌وکار در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به عنوان اولویت در دستور کار قرار بگیرند.

پورحاجت بیان کرد: بحث بخش خصوصی باید کسب منفعت کند و شرایط برای آن مهیا و  امور برای آن‌ تسهیل شود.

وی اظهار کرد: حدود 6 هزار شرکت خدماتی در استان فعال هستند و باید بگویم علی‌رغم رکود در کشور این شرکت‌ها رغبتی برای صادرات ندارند.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان ادامه داد: انتظار داریم در سال جدید بخش خصوصی در کنار دولت باشد و دولت ما را در کنار خود ببیند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار