تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۴۵۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌منظور بررسی گسترش همکاری‌های مشترک انجام شد؛
بازدید هیأت‌علمی دانشگاه بصره عراق از دانشگاه چمران
به منظور برقراری ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی هیاتی علمی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره عراق با مسئولان دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز دیدار کردند
به منظور برقراری ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی هیاتی  علمی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره عراق با مسئولان دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز دیدار کردند.

در این دیدار دکتر منصور میاحی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با تقدیر از حضور هیأت‌علمی دانشگاه بصره در این دانشکده، اظهار کرد: دو کشور ایران و عراق اشتراکات فرهنگی بسیاری با یکدیگر دارند و این مسأله می‌تواند موجب برقراری ارتباط هرچه بیشتر بین دو کشور در بخش‌های مختلف به‌خصوص بخش‌های علمی باشد.

وی افزود: از سوی دیگر گسترش ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی جزو برنامه‌های کلان دانشگاه شهید چمران اهواز است که در این‌باره نیز اقدامات خوبی در این دانشگاه انجام‌شده است.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: این دانشکده با توجه به ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی آمادگی دارد که در این حوزه‌ها با دانشگاه بصره همکاری‌های لازم را داشته باشد.

میاحی با اشاره به اینکه بیمارستان دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران بزرگترین بیمارستان دامپزشکی در کشور است، بیان کرد: در بخش‌های مختلف پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد، انجام پایان‌نامه، انجام طرح‌های تحقیقاتی و ... می‌توان همکاری‌های مشترکی را انجام داد.

همچنین هیأت عراقی با تقدیر از استقبال مسئولان دانشکده دامپزشکی اظهار امیدواری کردند که در آینده پروژه‌های تحقیقاتی، علمی و آموزشی مشترکی را با یکدیگر انجام دهند.

گذراندن دوره کارآموزی دانشجویان عراقی در دانشکده دامپزشکی، برگزاری کنگره‌های علمی مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ... از درخواست‌های این هیأت عراقی بود.

این دیدار با حضور معاونان آموزشی، پژوهشی و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده دامپزشکی انجام شد. این هیأت عراقی متشکل از مسئولان و 18 دانشجوی دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره عراق در مدت یک هفته از بخش‌های مختلف دانشگاه شهید چمران اهواز بازدید می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار