تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروازهای اهواز به مشهد ، بندرعباس و تهران افزایش یافت
از نیمه دوم فروردین ماه امسال شمار پروازهای رفت و برگشت اهواز به مشهد مقدس ، بندرعباس و تهران افزایش یافت
مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خوزستان گفت: از نیمه دوم فروردین ماه امسال شمار پروازهای رفت و برگشت اهواز به مشهد مقدس ، بندرعباس و تهران افزایش یافت.

غلامعباس رئیسی سه شنبه افزود: به منظور رفاه حال شهروندان استان ، تعداد پروازهای هفتگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از اهواز به مشهد مقدس از یک به 2 پرواز ، اهواز به بندرعباس از یک به 2 پرواز و اهواز به تهران از 21 پرواز به 22 پرواز افزایش یافته است.

وی گفت: در مجموع سه پرواز هفتگی ( 6 پرواز به صورت رفت و برگشت) به شمار پروازهای اهواز به سه شهریاد شده افزوده شده ، ضمن آنکه طبق برنامه ایران ایر قرار است شمار پروازهای اهواز به شیراز نیز افزوده شود ولی هنوز در برنامه پروازی گنجانده نشده است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) در خوزستان در ادامه از افزایش تعداد پرواز آبادان - تهران از یک پرواز هفتگی به 2 پرواز (چهار پرواز به صورت رفت و برگشت) خبرداد.

رئیسی با اشاره به پیوستن سه فروند هواپیمای مسافری ایرباس 330 و 321 به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هم اکنون این سه هواپیما در خطوط داخلی از جمله در اهواز فعال است.

وی گفت: با تحویل چند فروند دیگر هواپیمای مسافری ایرباس به شرکت ایران ایر در ماههای آینده، وضعیت پروازهای این شرکت متحول خواهد شد و پس از آن قادر خواهیم شد نیازهای مردم به خصوص شهروندان خوزستانی را بهتر از قبل تامین کنیم.

بنا به این گزارش فرودگاه بین المللی اهواز مرکز استان خوزستان بیشترین تعداد پروازها را پس از فرودگاههای مهرآباد تهران ، شهید هاشمی نژاد مشهد را دارد.

در فرودگاه اهواز روزانه بیش از 60پرواز داخلی و خارجی انجام می شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
آقا پرواز اهواز به کرمانشاه و قشم هم راه اندازی کنید
:
:
:
آخرین اخبار