تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۴۵۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
افزایش کیفیت ساخت وسازها با همکاری نظام مهندسی و شهرداری
نزدیک به حدود 9 هزار متقاضی موثر برای واحدهای مسکن مهر داریم که در سال جدید برای اتمام واحدهای باقی مانده برنامه‌ریزی می‌شود
خوزنیوز: مدير كل راه و شهرسازي خوزستان گفت: نزدیک به حدود 9 هزار متقاضی موثر برای واحدهای مسکن مهر داریم که در سال جدید برای اتمام واحدهای باقی مانده برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ منوچهر رحماني اظهار داشت: همچنین حدود 750 کیلومتر جاده اعم از اصلی و فرعی و روستایی را در دست ساخت داریم. ارزش ریالی این پروژه‌ها در دو بخش راه و مسکن حدود 200 میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار، برنامه اجرایی آنها یک برنامه سه ساله است.

وي افزود: در سال گذشته 275 کیلومتر جاده جدید راه‌اندازی کردیم، اما متاسفانه تخصیص اعتبار به طور میانگین زیر 10 درصد بوده و در حال حاضر از نظر مالی به شدت تحت فشار قرار داریم.

مدير كل راه و شهرسازي خوزستان ادامه داد: با توجه به کمبود بودجه عمرانی، تلاش کردیم تا در طول سال‌های 94 و 95 پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم و آنها را با استفاده از ظرفیت‌های ممکن به سرانجام رساندیم .

وي گفت: ولی پروژه‌هایی که در اولویت دوم قرار دارند، از نظر اجرایی با افت مواجه بودند. امروز در تلاشیم که با استفاده از همه ظرفیت‌ها اشتغال را حفظ کنیم که تاکنون موفق بوده‌ایم .

رحماني اضافه كرد: در حوزه افزایش کیفیت ساخت وسازها با نظام مهندسی همکاری و جلسات متعددی با شهرداری و نظام مهندسی برگزار کرده‌ایم و به تعامل خوبی رسیده‌‌ایم.

وي اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که در سال 96 برنامه‌ریزی و نظارت بیشتری در این بخش اعمال شود.
:
:
:
آخرین اخبار