تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۴۵۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شوش
فرماندار شوش خواستار اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان و گفت: نیروی انتظامی با اجرای این طرح مناطق آلوده را برای عرصه کنندگان مواد مخدر نا امن می کند.

رضا نجاتی چهارشنبه افزود:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان شوش تشدید شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح منازل خالی از سکنه که به مرکز معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده تخریب و با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد می شود.

نجاتی خواستار همکاری مردم در اجرای این طرح شد و گفت:شهروندان با معرفی منازل و مناطق آلوده به مواد مخدر به عوامل انتظامی ، در راستای اجرای این طرح همکاری و مشارکت کنند.

فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: با توجه به کاهش سن مصرف مواد مخدر و نیز شیوع آن بین خانواده ها، اصلی‌ترین و مهم‌ترین راهکار موضوع آموزش می باشد.

وی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی جهت پیشگیری و ترک مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا شبکه بهداشت و درمان با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها وارد عمل شود.

نجاتی همچنین در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خواستار بررسی و ارزیابی عملکرد سال گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سه حوزه پیشگیری، مقابله و درمان شد و گفت: این ارزیابی در شناسایی نقاط ضعف و قوت موثر و اثر گذار است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار