تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خواستار شد؛
لزوم اهتمام ادارات خوزستان به افزایش تولید داخلی
در بحث اشتغال دستگاه ها باید به تولید اهمیت داده و سیاست های خود را برای حمایت از تولید داخل مشخص کنند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در بحث اشتغال دستگاه ها باید به تولید اهمیت داده و سیاست های خود را برای حمایت از تولید داخل مشخص کنند.

سید نور محمدپور پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان خوزستان اظهار کرد: امسال برای بهبود وضعیت بیکاری باید به زیرساخت ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: باید میزان نیروی کار و همچنین تعداد بیکاران را در استان مشخص و ارزیابی کنیم.

محمدپور با اشاره به اهمیت مهارت چه در قالب آموزش فنی و حرفه ای و چه انجمن کارآفرینی بیان کرد: سال گذشته درصد بسیاری از اشتغالزایی محقق نشده است. بنابراین اولین دستورکار جلسه امروز عملکرد سال ۹۵ در خصوص مشاغل خانگی است؛

وی توضیح داد: سال گذشته در زمینه مشاغل خانگی تعداد معرفی شده ها به بانک سه هزار و ۲۹۲ نفر بود که به دو هزار و ۶۲۶ نفر آنها تسهیلات پرداخت شد و ۸۱ درصد اشتغال در این زمینه محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ارتباط با تحقق اشتغال دستگاه های اجرایی گفت: میزان تعهد اشتغال ۱۹ هزار و ۱۲۷ نفر در استان بوده که ۲۳ هزار و ۹۷۹ نفر اشتغالزایی شده و بیش از میزان تعهد بود. در حقیقت تحقق اشتغال در سامانه رصد سال گذشته ۱۲۵ درصد بوده است.

وی در پایان در ارتباط با کمیته های زیرمجموعه کارگروه اظهار کرد: کمیته ارزیابی بازار کار، کمیته هدفمندسازی آموزش ها در راستای بازار کار، کمیته توسعه اشتغال بانوان و کمیته توسعه اشتغال روستایی زیرمجموعه های این کارگروه هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار