تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل موسسه اعتباری توسعه در منطقه جنوب غرب کشور:
ادغام وارد فاز اجرایی شده است / کلید ادغام با تعویض تابلو ها زده شد
بحمدلله روز دوشنبه همزمان با میلاد با سعادت امام علی (ع) کلیه تابلو های تعاونی اعتبار وحدت به برند توسعه تغییر نام پیدا کرد که این اتفاق مبارک را به همه مشتریان موسسه و مردم استان های خوزستان و بوشهر تبریک عرض می نمایم
ادغام وارد فاز اجرایی شده است / کلید ادغام با تعویض تابلو ها زده شدمدیرکل موسسه اعتباری توسعه (تعاونی وحدت) در منطقه جنوب غرب کشور با اشاره به موافقت با پروسه ادغام دو مجموعه گفت: بحمدلله روز دوشنبه همزمان با میلاد با سعادت امام علی (ع) کلیه تابلو های تعاونی اعتبار وحدت به برند توسعه تغییر نام پیدا کرد که این اتفاق مبارک را به همه مشتریان موسسه و مردم استان های خوزستان و بوشهر تبریک عرض می نمایم.

مهندس جهازی مدیر منطقه جنوب غرب کشور در ادامه سخنان خود گفت: با رایزنی هایی که توسط سهامداران مجموعه انجام شد شرایط را برای ادغام در موسسه اعتباری توسعه مهیا نمائیم و این پروسه برای تائید نهایی به شورای پول و اعتبار ارسال گردید.

جهازی در ادامه سخنان خود گفت: ادغام چند فاز دارد. فاز نخست ادغام تغییر تابلو ها بود که مرحله اول به نحو احسن به سرانجام رسیده است. در فاز بعد از آن در آینده ای نزدیک دستگاه های خودپرداز با برند توسعه مستقر خواهد شد و شروع به خدمات رسانی خواهد کرد. همچنین در فاز بعد اوراق اداری و مطبوعات شعب با برند توسعه تغییر خواهد کرد.

وی اذعان داشت: بی شک در آینده ای نزدیک کلیه خدمات و زیرساخت های بانکی توسعه اعم از آنلاین سازی حساب ها، سیستم شتاب، نصب خود پرداز شعب، صرافی، بیمه، ساتنا، دایره ارزی و ... در شعب ما مستقر می شود. که این مهم حاصل اعتماد ویژه مشتریان به موسسه می باشد و این موفقیت را خدمت همه مشتریان و مردم استان های خوزستان و بوشهر تبریک عرض می نمایم.

جهازی در ادامه سخنان خود گفت: بی شک سهام داران و مدیران مجموعه تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مشتریان گذاشته اند. و این تلاش پس از دو سال به ثمر رسید که امروز ماحصل آن جشن ادغام برای مشتریان است.

جهازی در پایان سخنان خود گفت: بی شک ارمغان امروز ما پس از دو سال تلاش مستمر و دائمی  به مشتریان موسسه، خبر خوش ادغام است. از این پس به واسطه اعتماد مشتریان نوید روزهای خوشی را خواهیم داد.
:
:
:
آخرین اخبار