تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لک خبر داد:
توسعه همکاری‌ها میان دانشگاه آزاد خوزستان و کمیته امداد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و عقد تفاهم‌نامه مشترک برای گسترش هرچه بیشتر زمینه‌های فعالیت 2 مجموعه را از محورهای مدنظر برای همکاری با کمیته امداد استان برشمرد و گفت: با اعلام اولویت‌های پژوهشی کمیته امداد می‌توان بخشی از آن‌ها را مورد توجه گروه‌های آموزشی دانشگاه قرار داد.

دکتر شهرام لک با اشاره به نشست مشترک با مسئولان کمیتا امداد امام خمینی (ره) استان، اظهار کرد: برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار است که در سنگر علم و دانش میزبان این افراد باشد. دانشگاه آزاد اسلامی علی‌رغم فشارهای مالی بسیاری که وجود دارد هیچ کس را به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نکرده و نخواهد کرد.

وی ادامه داد: این نگاه معنوی همواره در دانشگاه مورد تاکید بوده و اجرایی شده است. دانشگاه آماده عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با کمیته امداد استان است تا زمینه‌های فعالیت 2 مجموعه بیش از پیش گسترش یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص محور‌های همکاری دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: همکاری و تعاملی سازنده بین دانشگاه و مجموعه‌های بهزیستی و بنیاد شهید استان در بحث پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش این نهادها وجود دارد. دانشگاه می‌تواند چنین همکاری‌هایی نیز با کمیته امداد داشته باشد و خدماتی مانند تخفیف، استفاده از تسهیلات و ... را در اختیار دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد قرار دهد.

لک ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در طول 2 ترم تحصیلی بیش از چهار هزار پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری تدوین و ارائه می‌شود و اگر کمیته امداد اولویت‌های پژوهشی خود را به ما اعلام کند می‌توان بخشی از آن‌ها را برای حل مشکلات کمیته امداد مورد توجه گروه‌های آموزشی دانشگاه قرار داد.

وی گفت: استفاده کمیته امداد از فضاهای اطلاع‌رسانی، سالن‌ها و آمفی‌تئاترهای دانشگاه با رعایت بخشنامه‌های سازمان مرکزی از دیگر مواردی است که در آن زمینه‌ها می‌توانیم با این سازمان همکاری کنیم. دانشگاه برای رفع مشکلات خانوادگی خانواده‌های تحت پوشش در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی، استفاده از خدمات صندوق رفاه دانشجویی و تقسیط شهریه و ... همکاری‌هایی با کمیته امداد انجام می‌دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار