تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۴۵۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بانوان استانداری خوزستان:
ورزش بانوان باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان با بیان این که طبق آمار و ارقام هیچ سرمایه گذاری در ورزش بانوان اتفاق نیفتاده است، گفت: ورزش بانوان باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان با بیان این که طبق آمار و ارقام هیچ سرمایه گذاری در ورزش بانوان اتفاق نیفتاده است، گفت: ورزش بانوان باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

سید فرانک موسوی در نشست شورای ورزش استان که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ورزش بانوان تیم ها و هیات ها واقعا پایگاه و اسپانسری ندارند و نیاز به توجه در این زمینه است و حتما در کمیته هایی که می خواهیم پیش بینی کنیم، بحث بانوان باید به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: نکته ای هم که به عنوان پیشنهاد دارم، بحث استعدادیابی در ورزش و بخش بانوان است. برای اولین بار سال گذشته هنرستان تربیت بدنی دختران را افتتاح کردیم که این هنرستان مجموعه ای از نخبگان ورزشی دختران است و افرادی با شایستگی های خاص که بیشتر آن ها مدال آور هستند که این ظرفیت بسیار خوبی است.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: در بخش بانوان طبق آنچه آمار و ارقام نشان می دهد، هیچ سرمایه گذاری اتفاق نیفتاده است و در این بخش بسیار جای کار وجود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار