تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۵۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
۱۵۰میلیارد تومان برای ورزش خوزستان اختصاص یافت
۱۵۰ میلیارد تومان برای ورزش استان از سوی شورای اجتماعی کشور اختصاص یافت
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان برای ورزش استان از سوی شورای اجتماعی کشور اختصاص یافت.

علی حسین حسین زاده شامگاه گذشته در جلسه شورای ورزش استان خوزستان اظهار کرد: در جلسه شورای اجتماعی کشور اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان برای ورزش استان خوزستان درنظر گرفتند که در این زمینه به مناطق محروم توجه ویژه ای خواهیم داشت. در حوزه فرهنگی ـ ورزشی تاکنون چنین اعتباری به خوزستان اختصاص داده نشده بود.

وی با اشاره به اینکه آن جلسه ۱۳ مصوبه داشت که هشت مورد آن به خوزستان اختصاص داشت، ادامه داد: جلسه بعد را به ورزش بانوان اختصاص دهیم.

حسین زاده بیان کرد: پیشنهاد می شود مصوبات این جلسه به صورت تخصصی دنبال شود تا با توجه به ظرفیت های استان شاهد توسعه ورزش در خوزستان باشیم.

وی گفت: در بحث تملک دارایی ها، دو و نیم میلیارد تومان برای تربیت بدنی در نظر گرفته شده ولی مجموعه برنامه ریزان ما این مبلغ ناچیز را به ورزش اختصاص نمی دهند. مگر چیزی واجب تر از بحث آموزش و ورزش داریم؛ آیا این حوزه مهمتر از آسفالت و برخی مسائل دیگر نبود.

وی تصریح کرد: هر جلسه ای که دستگاه ها حضور نداشتند باید اسامی آنها اعلام و برخوردها را از تسامح خارج و خیلی جدی تر وارد کار شویم. لیست غایبان را هم به مطبوعات می دهیم تا اعلام کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار