تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۵۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان:
شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان استفاده از وسایل نقلیه عمومی را به شهروندان توصیه کرد / شهروندان حتی الامکان از سوار شدن در خودروهای شخصی عبوری خودداری کنند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان استفاده از وسایل نقلیه عمومی را به شهروندان توصیه کرد.

سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: زورگیری یا سرقت به عنف یکی از خشن ترین شگرد هایی است که برخی از مجرمان برای رسیدن به اهداف خود به آن متوسل می شوند و بدین ترتیب امنیت عینی و ذهنی جامعه را خدشه دار می کنند.

وی با بیان اینکه ارتکاب اینگونه جرائم علاوه بر بعد روانی، موجب کاهش احساس امنیت در بین شهروندان می شود، افزود: پلیس نیز با عوامل اینگونه جرائم به شدت برخورد می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان را دلیلی برای کاهش وقوع اینگونه جرائم دانست و تصریح کرد: شهروندان حتی الامکان از سوار شدن در خودروهای شخصی عبوری خودداری کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: برخی از مجرمان تحت عنوان مسافربر شخصی با توجه به عدم آشنایی مسافران به محیط اطراف، آنها را به نقاط حاشیه ای شهر کشانده و به زور و تهدید وسایل آنها را به سرقت می برند.

وی عنوان کرد: گروهی دیگر از سارقان در پوشش مسافر با تعارف برخی مواد خوراکی خواب آور به مسافران آنها را بی هوش کرده و اقدام به سرقت اموال آنان می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان بر رعایت اصول حفاظتی، امنیتی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از این جرائم تأکید کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار