تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتظمی :
حقوق کارمندان دولت زیرخط فقر محسوب می‌شود
وضعیت معیشت به قدری افتضاح است که بنا بر آمارهای رسمی حقوق کارمندان دولت زیر خط فقر محسوب می‌شود
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وضعیت معیشت به قدری افتضاح است که بنا بر آمارهای رسمی حقوق کارمندان دولت زیر خط فقر محسوب می‌شود.

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر اظهار کرد: کافیست گذری به کوچه و خیابان انداخته و اندکی با مردم صحبت کنیم تا متوجه شویم که آیا آقای روحانی و همکارانش برای مردم خوشی به بار آورده‌اند یا ناخوشی. آقای روحانی گفتند ملاک تورم جیب ملت است ولی به نظرم ایشان تاکنون از سر کوچه خود خرید نکرده‌اند و یا دست در جیبشان نکرده‌اند تا ملاک تورم را بسنجند.وضعیت معیشت به قدری افتضاح است که بنا بر آمارهای رسمی حقوق کارمندان دولت زیر خط فقر محسوب می‌شود.

وی افزود:آقای روحانی برای چند دقیقه از پاستور بیرون بیایند و همرنگ جماعت شوند؛ دولت ژنرال‌های بازنشسته نه دردی از کارگر می‌فهمد و از مشکلات جامعه سر در می‌آورد چرا که دیگر حوصله‌ای برای کار ندارند. آقای روحانی برای اشتغال زایی و جوان گرایی ابتدا باید از دولت خود شروع می‌کردند که وزرایشان قریب به اتفاق، بازنشسته هستند.

منتظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر نگاه مردم نسبت به دولت یازدهم بسیار منفی و حاکی از یاس و ناامیدی است تصریح کرد: حتی این وحشت در میان اصلاح طلبان و مدافعان سرسخت دولت نیز مشاهده می‌شود.وعده‌های سرخرمن دولت یازدهم آن قدر عملی نشده که اگر روحانی 96هم پای کار بیاید دولت یازدهم را دروغگو خطاب خواهد کرد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دست عده‌ای در جیب ملت است، گفت: فکر نمی‌کنم این کارکنان دولت هم به روحانی نمره قبولی دهند. معلمان،کارگران،بانک‌ها و ... همگی از بی‌برنامگی دولت بی تدبیر در عذاب بوده‌اند.آقای روحانی وعده‌ها و حرف‌هایی را که گفته بودند را تکذیب کردند که امیدواریم حداقل ایشان بتواند با وجدان خود کنار بیاید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار