تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
جاده لیکک بهمئی به بهبهان به‌زودی افتتاح می‌‌شود
با برنامه ‌ریزی‌های انجام ‌شده محور چهار خطه "لیکک - بهبهان خوزستان" تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با برنامه ‌ریزی‌های انجام ‌شده محور چهار خطه "لیکک - بهبهان خوزستان" تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد.

پژمان نیک‌اقبالی اظهار داشت: این طرح با حجم 200 هزار مترمربع خاکبرداری و ساخت 20 حلقه پل تا هفته دولت به بهره ‌برداری می‌‌رسد.

وی با بیان اینکه 95 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و ماده 180 برای این پروژه در نظر گرفته شد ابراز کرد: از این میزان اعتبار 740 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت است.

نیک‌اقبالی عنوان کرد: طول این مسیر 23 کیلومتر بوده که با افتتاح آن مسافت شهرستان بهمئی به استان خوزستان 35 کیلومتر کاهش می‌‌یابد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به در دست اجرا بودن طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه از سد کوثر گفت: 57 کیلومتر خط انتقال، حجم 350 لیتر بر ثانیه، 2 ایستگاه پمپاژ و چهار مخزن ذخیره آب در این طرح اجرایی می‌‌شود.

نیک اقبالی با بیان اینکه راه ارتباطی یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه است ادامه داد: در دولت یازدهم در بخش راهسازی اعم از اصلی و روستایی شاهد تحول شگرفی در استان هستیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار